Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش شهریور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ستادمدیریت بحران استان تهران برای پرداخت وام به کشاورزان تقاضا کرده ایم و بیمه جبران خسارت کشاورزان نیز در این زمینه فعال است، امیدواریم به زودی مشکل کشاورزان در این زمینه رفع و بخشی از این خسارت جبران شود.

وی افزود: ما بیش از خود کشاورزان در این زمینه به فکر هستیم، تا در اسرع وقت خسارت کشاورزان جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شمیرانات با بیان این که متاسفانه سرما به حدود ۸۰ درصد باغ های شمیرانات در بخش های رودبار قصران، فشم، شمشک، دربندسر و لواسان خسارت وارد کرده است، گفت: متاسفانه تنها ۶۰ هکتار از حدود ۷ هزار و ۲۰۰ هکتار باغات شمیرانات بیمه بوده اند.

شهریور گفت: بیشترین خسارت به گیلاس به عنوان محصول غالب باغ های این شهرستان وارد شده است.

بر اساس این گزارش، وقوع سرمای شدید در آخر فروردین ماه ۹۷ خسارات سنگینی به کشاورزان در استان تهران، به ویژه شهرستان های دماوند، فیروزکوه، پردیس، ملارد و شمیرانات وارد کرد.

کد خبر 4408867

منبع: مهر

کلیدواژه: خسارات سرمازدگی سیاوش شهریور فرمانداری شمیرانات ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر مشهد عاشورا مراسم عزاداری شهرکرد گرگان هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت

ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام با بیان اینکه عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان و آزادیخواهان جهان، بر چهره صهیونیست کودک‌کش بود، گفت: وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» در خطبه‌های امروز نماز جمعه ایلام، اظهار کرد: اگر بخواهیم جهش تولید تحقق پیدا کند لازم است که نگاه و رفتار متفاوتی نسبت به کار و کارگر از جمله رعایت حق، حقوق، کرامت و منزلت کارگر، کارفرما و پیمانکار داشته باشیم، اگر بخواهیم چرخه تولید رونق پیدا کند باید زمینه‌ای فراهم شود که هم کارگر باانگیزه کار کند و هم پیمانکار و تولیدکننده با انگیزه کار کند.

وی گفت: مسئولان توجه ویژه ای به نیروهای شرکتی داشته باشند، پیمانکاران باید رعایت حق و حقوق کارگران را داشته باشند و حقوق و مزایای آنان را به گونه ای پرداخت کنند که در حق کارگران اجحافی صورت نگیرد.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه یکی از مطالبات کشاورزان در فصل برداشت اختصاص سوخت و گازوئیل است، ابراز کرد: شیوه اختصاص گازوئیل به کشاورزان باید تغییر کند و راهکار جدیدی که نه سوءاستفاده کننده‌ها بتوانند سوخت را قاچاق کنند و نه کشاورز واقعی و کسانی که ماشین آلات کشاورزی دارند از میزان مناسب سوخت، محروم شوند، برای این موضوع اندیشیده شود.

کریمی‌تبار تصریح کرد: مطالبه دیگر این عزیزان این است که بهای محصول کشاورزی آن‌ها به‌موقع پرداخت شود و نکته بعدی هم بیمه محصولات کشاورزی است، شرکت‌های بیمه، اعلام کنند که چه نوع بیمه‌ای چه میزان خسارت پرداخت می‌کند، صرف این‌که محصول بیمه شود کافی نیست و آگاهی لازم به کشاورزان در این زمینه ارائه شود.

وی ادامه داد: برخی از کشاورزان محصولات خود را بیمه نکرده‌اند و دچار خسارت شده‌اند، انتظار می‌رود که دولت کار و کرامت در این زمینه کشاورزان را حمایت کند تا بخشی از خسارت‌های آنان جبران شود

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان فرماندهی قدرتمند، شجاع، هوشمند و صادق‌الوعد در عرصه معادلات نظامی و سیاسی دنیا شناخته شده است و اکنون به برکت این عملیات، جهان را در ۲ قطب ظالم و حامی مظلوم می‌بینیم و خدا را شکر که حمایت‌کنندگان از مظلوم به‌مراتب بیشتر از حامیان رژیم اشغالگر قدس هستند.

کریمی‌تبار تأکید کرد: امروز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا دانشجویان و اساتید دانشگاه به طرف‌داری از مردم مظلوم غزه فریاد می‌زنند، پرچم فلسطین را به اهتزاز درمی‌آورند و مورد ضرب‌وشتم پلیس قرار می‌گیرند اما دست از حمایت برنمی‌دارند، پیام این حضور دانشگاهیان در حمایت از مظلومان، این است که نظام استکباری از درون در حال متلاشی شدن است.

وی ادامه داد: امروز فناوری جمهوری اسلامی در دنیا، در عرصه اقتصاد و در عرصه نظامی تاثیرگذار است، دشمن خیال می‌کرد با تحریم می‌تواند جمهوری اسلامی را از مسیر خدایی که دارد، منصرف کند و دست ذلت را به سمت استکبار جهانی دراز کند، اما اکنون فهمیده‌اند که با چه ادبیات مؤدبانه‌ای با جمهوری اسلامی گفت و گو و مذاکره داشته باشند و خدا را بر این عزت و اقتدار سپاسگزاریم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • ۶۰ کیلومتر کانال آبیاری دشت قزوین لایروبی شد