Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر گفت: این مرکز به‌منظور تکمیل کادر مراکز درمانی خود در عراق و با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی در اطلاعیه‌ای از پزشکان عمومی داوطلب خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات، دعوت به همکاری می‌کند. ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲ اجتماعی پزشکی سفر نظرات

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری تسنیم، دکتر سید علی مرعشی با اعلام فراخوان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر، اظهار داشت: بر این اساس پزشکان عمومی که متقاضی همکاری با این مرکز و خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات در کشور عراق هستند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر کشور به آدرس  www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

hmc.ir، ثبت‌نام کرده یا با شماره 86744116-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

R1014143/P1014143/S2,24,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مرکز پزشکی هلال احمر وزارت بهداشت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز پزشکی هلال احمر وزارت بهداشت مرکز پزشکی هلال احمر وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۸۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، دکتر سید کاظم رضوی افزود: هیچ یک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند و با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پملب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.
وی اظهار داشت: یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد بامراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.
دکتررضوی از مردم درخواست کرد: ضمن خودداری از مراجعه به واحد‌ها و موسسه‌های غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در موضوع درمان را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان