Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های رفاهی بیمه شدگان گفت:در این راستا مجتمع رفاهی گناوه از سوی سازمان تامین اجتماعی عملیاتی می‌شود. ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، یونس خسروانی عصر امروز در نشست با کارشناسان تامین اجتماعی استان بوشهر به تصویب  مجتمع رفاهی در شهر توریستی و گردشگر پذیر گناوه اشاره کرد و  اظهار داشت: بهزودی جزئیات اجرای این مجتمع را بطور دقیقتر اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساخت مجتمع رفاهی گناوه پس از طی فرایندهای اداری عملیاتی می‌شود گفت: ایجاد مجتمع رفاهی از سوی سازمان تامین اجتماعی در شهر گناوه، پیشنهاد اداره کل تامین اجتماعی استان به سازمان مرکزی بودهکه امروز مصوبه احداث این مجتمع در دبیرخانه کمیته رفاهی عمرانی سازمان نهایی شد و پس از طی مراحل اداری به مرحله ساخت و اجرا می‌رسد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به توریستی بودن شهر گناوه و حضور سالانه میلیونها گردشگر به‌خصوص از استانهای همجوار در این شهر، بیان کرد: ایجاد این مجتمع رفاهی میتواند مورد استفاده همکاران سازمان از سراسر کشور و همچنین سایر هم استانیها، هموطنان و مخاطبان قرار بگیرد که با مشخص شدن طرح و نقشه این مجتمع میتوان نوع بهرهبرداری آن را به‌طور دقیق اعلام کرد.

یونس خسروانی ضمن تقدیر از مسئولان سازمان، معاونت اداری و مالی و مدیرکل خدمات رفاه سازمان تامین اجتماعی کشور برای پذیرش و تصویب پیشنهاد استان در خصوص ایجاد مجتمع رفاهی در شهر گناوه، اظهار امیدواری کرد: این پروژه نیز همچون سایر پروژههای عمرانی سازمان در شهرهای مختلف استان، با سرعت و کیفیت هرچه بهتر انجام شود.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۵۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در دیدار با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت‌های مختلف اهتمام دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به تأمین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تأمین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

محمدی‌زاده اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

کد خبر 6087608

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز