Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از میرور، شاهزاده هری، نوه ملکه انگلیس و همسرش «مگان مارکل» هم اکنون در اولین سفر خارجی خود پس از ازدواج به سر می برند و قرار است از استرالیا، نیوزیلند، فیجی و تونگا بازدید کنند. اما این سفر هزینه هایی را هم به دنبال خواهد داشت که خود آنها قرار نیست آن را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاخ کنزینگتون انگلیس در گفتگو با میرور اعلام کرد که هزینه های سفر افراد خاندان سلطنتی به طور معمول بوسیله کشور میزبان پرداخت خواهد شد و این مسئله در سفر مگان مارکل و شاهزاده هری هم صدق می کند.

به دنبال آن، سخنگوی دولت استرالیا اعلام کرد که هزینه سفر دوک و دوشس ساسکس (منظور شاهزاده هری و مگان مارکل) هنوز تعیین نشده است؛ اما انتظار می رود که همانند هزینه های سفر دیگر خاندان سلطنتی باشد.

این بدان معناست که هزینه سفر آنها می تواند از 474137 دلار تا یک میلیون دلار متغیر باشد. اوایل سال جاری میلادی چارلز، شاهزاده ولز و پسر ارشد الیزابت دوم به همراه همسرش کامیلا، دوشس کورنوال در ماه آوریل سفر مختصری به استرالیا داشتند. آمارهای رسمی حاکی از آن است که کل هزینه سفر 7 روزه آنها به این کشور حدود یک میلیون دلار برآورد شده است.

همچنین در سال 2015 هزینه های سفر چارلز و کامیلا به نیوزیلند بیش از 1300000 دلار برآورد شده است که 322459 دلار آن هزینه کرایه خودرو بوده است. 

شاهزاده هری و مگان مارکل قرار است در این سفر 16 روزه، 10 روز آن را در استرالیا سپری کنند. آنها همچنین یک تیم 10 نفر را در این تور با خود همراه کرده اند که هر کدام از آنها هم هزینه هایی خواهند داشت.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس اقیانوسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۱۹۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ/شریک جرم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اخیرا با اشاره به اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا از آمریکا و اروپا تا استرالیا و حمایت آنها از مردم فلسطین فرمودند: «امروز مسئله‌ی غزّه، مسئله‌ی اوّل دنیا است؛ یعنی در سطح بین‌المللی. هر کار هم میکنند که مسئله‌ی غزّه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند نمیتوانند. خب نگاه کنید به این دانشگاه‌های آمریکا؛ امروز باز در خبرها میخواندم که چند دانشگاه دیگر اضافه شدند؛ در استرالیا، در کشورهای مختلف اروپایی. یعنی ملّتها نسبت به مسئله‌ی غزّه حسّاسند؛ این مسئله، مسئله‌ی اوّل دنیا است. ۱۴۰۳/۰۲/۱۲

به گزارش ایسنا، رسانه KHAMENEI.IR براساس این بخش از بیانات رهبر انقلاب، نماهنگ «شریکِ جرم» را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادعای انبارلوئی درباره ایده «از شاهزاده تا تاجزاده» مهدی نصیری /حرف او نیست، هم لطف الله میثمی گفته بود هم فرخ نگهدار!
  • وزیر جنگ اسرائیل : مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم
  • همکاری ژاپن در بخش انرژی و آب افغانستان
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • پیش‌بینی مهم اقتصاددانان از آینده بازار طلا/ قیمت طلا ممکن است از این عدد فراتر رود
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • نماهنگ/شریک جرم
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • هزینه ارزی حج تمتع ۱۴۰۳ چند دلار است؟
  • هزینهٔ حج امسال، ۳۰۰ دلار کمتر است