Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: شعر آئینی ، تبلور و تجلّی دریافت های معنوی از واقعه ای است که ریشه در ملکوت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل در هفدهمین سوگواره ادبی عاشورایی آران و بیدگل گفت: مکتب حسینی ساحتی قدسی و ملکوتی دارد و تصویرسازی تابلو عاشورا با نگاه "شعـر" ، متفاوت و شورانگیزتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انتقال مفاهیم فرهنگ عاشورا با زبان هنر و شعر را بسیار تأثیرگذار خواند و افزود: شعر آئینی ، تبلور و تجلّی دریافت های معنوی از واقعه ای است که ریشه در ملکوت دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل خاطرنشان کرد: نگاه شاعران عاشورایی از یک بینش اعتقادی و توسّل باطنی عمیق شکل گرفته است لذا معرفی شاعران آیینی شهرستان برای نسل جوان و عموم مردم ارج نهادن به فرهنگ عاشورا است.

گفتنی است هفدهمین سوگواره ادبی عاشورایی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل و کانون فرهنگی تربیتی شهید عربیان و با حضور شاعران و فرهنگیان و اعضای بسیج فرهنگیان برگزار شد و از برگزیدگان در بخشهای « آزاد- دانش آموزی- فرهنگیان»  و «مؤلفین کتب اهل بیت(ع)» تقدیر بعمل آمد./

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان آمریکا اردبیل شبستان یزد راهپیمایی ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی تحریم استکبار ستیزی مجلس شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۱۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم

شهرستان آران و بیدگل از بارش های اخیر بی نصیب نماند و میزبان رحمت الهی شد به طوری که حجم زیادی از آب در سیل بندها جمع شد.

فیلم ارسالی را به تماشا بنشینید. 

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام و وقت بخیر حجم زیاد آب در سیل بند ورودی شهر آران و بیدگل استان اصفهان وجود دارد.‌ای کاش این همه آب مدیریت می‌شد تا در فصل گرما به نوعی در سیستم کشاورزی منطقه استفاده شود تا به طور قطع در تابستان به مشکل برخورد نکنیم.

منبع: سید شهاب مرتضوی - اصفهان

بیشتر بخوانید:

رنجش کشاورزان آملی از پرداخت آب بها بعد از گذشت ۱۸ سال

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی