Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@05:39:02 GMT

۴ درصد از نیروهای شهرداری تهران تعدیل می شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۲۰۷۴

به گزارش پارس نیوز، ابراهیم شیخ معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص تعدیل نیرو در شهرداری تهران، گفت: بر اساس برنامه دوم توسعه برای شهرداری تهران مقرر شده که سالانه 4 درصد از نیروهای خود را کاهش دهد.

وی با بیان اینکه شورای شهر امسال سقف کاهش نیروی انسانی را 6 درصد گذاشته است، گفت: خوشبختانه تدابیری اندیشیده شده که به صورت انگیزشی کاهش نیرو داشته باشیم و جای نگرانی در این زمینه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تأکید کرد: کاهش نیرو از طریق انگیزشی یا سیستم ارزیابی است که هم به قانون پایبند باشیم و هم مشکلی ایجاد نشود.

شیخ در پاسخ به این پرسش که در نیمه اول سال هم تعدیل نیرو داشته‌ایم، گفت: در 6 ماه ابتدای سال تعداد بسیار  اندک در حد افرادی که خودشان می‌خواستند از مجموعه جدا و یا بازنشسته شدند و در 6 ماه دوم سال نیز با همین تدابیر پیش می‌رویم.

وی بیان کرد: وقتی برنامه کاهش نیروی انسانی داریم تدبیر می‌کنیم که کمترین آسیب به همکاران برسد. اولاً انگیزشی است دوماً کاریابی می‌کنیم و تا 3 ماه تمام پشتیبانی‌های لازم از نظر پوشش بیمه‌ای برای درمان فرد و خانواده‌اش در نظر گرفته می‌شود وحتی پوشش مواد خوراکی و بن‌های لازم داده می‌شود.

شیخ در پاسخ به این پرسش که در کنار تعدیل نیرو جذب نیرو هم داشته اید، گفت: جذب نیرو کم است در حد مدیران ارشد است. در بیش از 400 روزی که در شهرداری تهران بودم با کل پرونده‌هایی که در جریان است تا ماه آینده حدود 205 نفر جذب شهرداری شده‌اند که شامل شهرداران مناطق، معاونین و غیره است.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شهرداری شهرداری تهران شورای شهر نیروی انسانی قانون درمان پوشش تهران پارس تعدیل پارس نیوز 4 درصد نیروهای شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیرو‌های مقاومت
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • ۱۵۰آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش چشم گیر حضور زباله گردها در تهران | مدیرعامل پسماند: ۸۰ درصد فعالیت زباله گردها کم شده است
  • حمایت از لایحه جوانی جمعیت برنامه اصلی شهرداری قزوین