Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسینی فر دبیرکارگروه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  گفت:امروز چهل سال از انقلاب اسلامی  می گذرد و با افتخار می گوییم  که دورترین نقاط استان شاخص‌های محرومیت تغییر کرده و نیازمندان در گوشه وکنار درخواست علوم و فنون جدید از جمله دسترسی به  اینترنت و  خطوط ارتباطات مخابراتی را دارند که   نشان دهنده سطح  نیازمندان تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: دانشجویان در نقاط محروم  تقاضای دسترسی به علوم جدید را دارند تا بتوانند  تحقیقات جدید خود را انجام دهند و این تنهایی نقطه ای از دستاوردهای عظیم  انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد اگر بخواهیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را برشماریم  صدها صدها دستاورد از جمله  میتوان  دستاوردهای پزشکی ارتقا بهداشت  احداث بزرگراه ها و  ساخت و سازها  ارتقا شاخص های آموزشی دسترسی به علوم و فنون جدید را برشمرد.

حسینی فر گفت: امروز دورترین نقاط کشور هم از تعیلم و تعلم بهره مند هستند و  دسترسی به مراکز علمی و  اموزشی نیز میسر شده است  دستاورد انقلاب بر کسی پوشیده نیست که در این چند سال چه تغییرات بنیادی در طبقه  محروم ایجاد شده است.

 

وی گفت:بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی دستاورد فرهنگی  است و همه آحاد مردم  جامعه آگاهی کامل نسبت به حقوق خود دارند و در عرصه انتخابات  نیز همه مردم با  اطلاع از حق و حقوق خود   آزادانه در مهم ترین سرنوشت کشور  انتخاب رییس جمهور شرکت می کنند.

حسینی فر افزود: دهه چهارمی های  انقلاب اسلامی  زمانی متولد شدند که انقلاب رخ داده است  و 80 دردصد  نسل امروز  انقلاب اسلامی را درک نکردند و 50 دردصد  نیز در ایام دفاع مقدس نبودند و ان را درک نکردند.


 

باید  پیام رسان درست انقلاب اسلامی به نسل چهارم باشیم

 

وی افزود: اگر بخواهیم  این نسل عظیم  انقلاب اسلامی را بهتر پاسداری کنند باید  پیام رسان درست انقلاب اسلامی به نسل چهارم باشیم.
 وی گفت:  امروز دشمنان در صدد شبهه افکنی  در بین جوانان و نسل جدید هستند  همان طور  که مقام معظم رهبری فرمودند  امروز جنگ نظامی نیست جنگ نرم افزاری است  که با شیوه های ج دید  ذهن نسل چهارم را  دچار شبهه می کنند.

وی با بیان اینکه  حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران از اوجب واجبات است گفت: طبق سخنان گهر بار  حضرت امام خمینی  تبلیغ در هر عصرى لازم است و جزء امور واجب شمرده مى شود؛ اما در عصر کنونى که ابزارهاى ارتباط و وسایل تبلیغ بیش از صدر اسلام فراهم است و دنیا دستخوش تحولى بزرگ گشته  وتبلیغات در دنیا در رأس همۀ امور قرار گرفته و آتیۀ اسلام، به عملکرد «تبلیغات اسلامى» وابسته است.

وی افزود:در کلام قرانی نیز  تبلیغ در اسلام را رساندن صادقانه و صمیمانه یک پیام به افکار عمومیو آحاد جامعه است و هدف از آن  تقویت احساس مسئولیت پذیری  مردم جامعه و تحقق هدف والای پیام است.

وی بیان کرد :  در مقابل تبلیغات غرب است که کاملا مخالف اسلام و هدف رسیدن به پول و قدرت  است و انواع فریبکاری  ها را رواج می دهد تا افکار عمومی را فریب دهد.

حسینی فر گفت: یکی دیگر از  دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی  خون شهیدان است  شهیدانی که تنها با یک هدف خون خود را نثار کردند و  آن هم رسیدن به ارزش های والای اسلامی بود  اگر مردم به زندگینامه آن‌ها مراجعه کنند و فقط و فقط رسیدن به ارزش‌های اسلامی را می‌بیند که  این امر دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است.

 

الگوی رهبری انقلاب اسلامی با هیچ رهبری درجهان قابل مقایسه نیست 

 

 

وی با اشاره به وجود با برکت مقام معظم رهبری در کشور گفت:  وجود گهر بار مقام والای ولایت در کشور نیز از بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است که با هیچ رهبری درتاریخ جهان قابل مقایسه نیست  و با درایت درتمام عرصه های انقلاب اسلامی موجب رسیدن به  اوج قدرت و عظمت کشور ایران بودند.

وی بیان کرد : نقش مرد م از اول انقلاب  تا زمان پیروزی شکوهمند انقلاب  و تا این لحظه  را نمی توان نادیده گرفت مردم  از همان اوایل انقلاب تا کنون پای انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی  ایستادند و در مبارزات تمام اقشار مردم حضور گسترده داشتند.

وی بیان کرد: نقش مردم در عرصه انقلاب برای جهانیان یک الگو است و سایر انقلاب ها الگوی بسیج را از انقلاب اسلامی ایران گرفتند همان طور که شاهدیم کشور عراق با بهره گیری از حضور بیجی مردم موفق یه پاکسازی دشمنان داعشی از خاک کشورشان شدند و  الگوی انقلاب  اسلامی قابل صدور به جهانیان است.

انتهای پیام/ز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام خمینی ره جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه

به گزارش جماران؛ کامبیز نوروزی حقوقدان در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

   ۱-از حساب زنان بذل و بخشش می‌کنند و حقوق زنان به فراموشی می‌رود.

حسن نوروزی(نماینده مجلس): اجرای طرح اصلاح قانون مهریه ۳۵ هزار زندانی را آزاد می‌کند.

 

 این همه که قانونی‌ترین و حلالترین و شرعی‌ترین حق زنان، یعنی مهریه را بذل و بخشش می‌کنید، چه تعداد زن حقشان ضایع می‌شود و مجبور می‌شوند در تنگدستی و تیرگی روزگار بگذرانند؟ برایتان مهم است؟

 نمی‌توانید با کاهش جرم جمعیت زندان‌ها را کم کنید، با تضییع حقوق زنان جمعیت کیفری را کاهش می‌دهید.

هزار شعار در مورد فواید حجاب برای زنان و کرامت زنان سر می‌دهید ولی نوبت به مهریه که می‌رسد، همه شعارهای کرامت زنان را از یاد می‌برید.

***

   ۲-در ورزشگاه‌ها مردان توهین می‌کنند ولی زنان تنبیه می‌شوند.

   آیا این فحاشی‌ها برای مردان مجاز است؟

  

  چگونه است که بعد از هفته‌ها آرامش ناگهان این مقدار رفتار توهین‌آمیز اتفاق می‌افتد. در یک بازی به مربی سپاهان توهین می‌شود. در یک مسابقه دیگر به بازیکن سپاهان فحاشی می‌شود. در همان بازی به زنان طرفدار پرسپولیس فحش داده می‌شود.

  

 روزنامه کیهان فورا نتیجه می‌گیرد که دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟

 

جرم و خطا را عده‌ای از مردان مرتکب شده‌اند اما کیفر آن را به زنان تحمیل می‌کنند که نباید به ورزشگاه‌ها بیایند. شگفت‌آور است.

   وَلَا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَىٰ

 گناه کسی را به پای دیگری نمی‌نویسند. به این می‌گوئیم اصل شخصی بودن جرم و مجازات.  تنبیه برای کسی است که خطا کرده‌است. ولی این بار برعکس شده‌است. گناه از مردان، کیفر برای زنان!

 بهانه‌ها می‌سازند برای محدودسازی روزافزون زنان.

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود