Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@11:53:19 GMT

دوشنبه سرنوشت ساز باشگاه پدیده !

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۴۶۷۴۶

دوشنبه سرنوشت ساز باشگاه پدیده !

روز دوشنبه جلسه ای سرنوشت ساز در استانداری خراسان رضوی برای انتقال مالکیت پدیده برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پدیده در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر و برخلاف پیش بینی هایی که می شد، موفق به کسب 31 امتیاز شد تا تنها به دلیل تفاضل گل پایین تر، صدرنشینی لیگ را به سپاهان واگذار کند، اما مسائل مالی باعث شده تا این تیم شرایط نرمالی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق برنامه قرار بر این بوده، تمرینات پدیده از روز آینده با حضور یحیی گل محمدی برای حضور قدرتمند در نیم فصل دوم از سر گرفته شود ولی حالا با ادامه مشکلات مالی و مشخص نبودن تکلیف آینده تیم، این موضوع در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و گل محمدی هم اعلام کرده با ادامه شرایط قبلی در تمرینات حاضر نخواهد شد.


مشکلات مالی پدیده که از همان روزهای ابتدایی فصل شروع شد، سبب شد تا سازمان همیاری ها از زیر مجموعه های شهرداری وارد عمل شود و با دستور استانداری مبلغی بین 2 تا 4 میلیارد تومان طی نیم فصل اول برای تیم فراهم کرد ولی این سازمان هم وقتی شهر خودرو را به عنوان یکی از خریداران پر و پاقرص امتیاز تیم دید، دیگر برای تامین بودجه تیم پیشقدم نشد.


علیرغم کمک های سازمان همیاری ها و همینطور سایر مبالغی که به خزانه باشگاه در نیم فصل واریز شد، با توجه به اینکه هزینه های تیم داری در لیگ برتر بسیار بالاتر از این مبالغ است، زمزمه های خرید امتیاز باشگاه پدیده از شرکت پدیده مادر به وجود آمد و چند مشتری هم پای کار آمدند؛ مشتری هایی که به جز یکی از آنها مابقی برای مطرح کردن نامشان قدم پیش گذاشتند.


شهر خودرو مهم ترین و جدی ترین خریدار امتیاز باشگاه پدیده است که در دیدار برابر استقلال تهران هم تبلیغات پشت پیراهن های تیم را گرفت تا نشان دهد در اقدامش جدی است؛ با این حال شرکت پدیده مادر به راحتی دوست ندارد، تیمی که در مالکیت خود دارد و این روزها شانس آسیایی شدن و حتی قهرمانی دارد را از دست بدهد و همین سبب شد تا جلسه هفته گذشته میان حمیداوی مدیریت شهر خودرو، انتظاری مدیرعامل شرکت پدیده مادر و همینطور جواد وطن خواه و سرآسیایی که مدیرعامل و قائم مقام باشگاه پدیده هستند، بی سرانجام باشد؛ جلسه ای که گفته می شود در آن برای انتقال امتیاز باشگاه پدیده از سوی شرکت پدیده مادر، مبلغی 4 برابر آنچه برای انتقال امتیاز باشگاه ماشین سازی تبریز در نظر گرفته شد، مطرح شده و همین نکته باعث شده تا جلسه بی نتیجه تمام شود و تاریخ دیگری برای آن برنامه ریزی شود.


قرار است روز دوشنبه هفته پیش رو، بار دیگر سه ضلع اصلی این ماجرا که مدیرعاملان شرکت پدیده مادر، شهر خودرو و باشگاه پدیده هستند، گرد هم بیایند تا در مورد مبلغ انتقال و البته درصد سهمی که قرار است منتقل شود، تصمیم گیری کنند؛ موضوعی که می تواند تیم فوتبال پدیده را از سردرگمی دربیاورد ولی در صورتی که بار دیگر این جلسه بدون نتیجه خاتمه یابد، ممکن است شاهد اتفاقات تلخی در باشگاه پدیده باشیم که نیم فصل فوق العاده ای برای هواداران مشهدی رقم زده.

پدیده مشهد یحیی گل محمدی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد یحیی گل محمدی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پافشاری بر پدیده «اوج نفت» هرج و مرج انرژی را تشدید می‌کند

دبیرکل اوپک در مقاله‌ای نوشت به جای سخن گفتن از پایان عصر نفت و پافشاری بر آن باید بر کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای تمرکز کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، هیثم الغیص به‌تازگی در مقاله‌ای برای نشریه «میس» نوشت: پایان عصر نفت موضوعی غیرقابل تحقق است، زیرا سرعت رشد تقاضای انرژی به‌گونه‌ای پیش می‌رود که انرژی‌های جایگزین‌ در مقیاسی نیستند که بخواهند جای نفت را در سبد مصرف انرژی جهان بگیرند از این رو باید به جای کاهش مصرف نفت، تمرکز را بر کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در فرآیند تولید سوخت‌های فسیلی گذاشت.

وی افزود: روند نگران‌کننده‌ای درباره روایت‌های موجود درباره مصرف نفت وجود دارد که در آنها از عبارت‌هایی مانند پایان عصر نفت استفاده می‌کنند و این موضوع می‌تواند به هرج و مرج در حوزه انرژی دامن بزند.

الغیص در مقاله‌ای که نشریه میس در شبکه اجتماعی ایکس (X) به اشتراک گذاشت، نوشت: اگر در نتیجه کاهش سرمایه‌گذاری‌ها عرضه کاهش یابد، در حالی که تقاضا برای نفت همچنان افزایش یابد، همان‌طور که امروز شاهد چنین روندی هستیم، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

وی ادامه داد: واقعیت این است که پایان عصر نفت محقق‌شدنی نیست.

سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) بر این باور است که مصرف نفت در دهه‌های آینده همچنان رو به افزایش خواهد بود، در حالی که آژانس بین‌المللی انرژی پیش‌بینی می‌کند تقاضا برای نفت تا سال ۲۰۳۰ میلادی به اوج خود می‌رسد.

الغیص در مقاله‌ای برای «میس» نوشت: صنعت نفت در فناوری‌هایی مانند استفاده از جذب کربن و ذخیره‌سازی، هیدروژن پاک و جذب مستقیم هوا سرمایه‌گذاری می‌کند، بنابراین این شرایط نشان از این دارد که امکان کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در فرآیند تولید نفت مورد نیاز جهان فراهم است.

وی در این مقاله آورده است: جهان در دو دهه اخیر بیش از ۹.۵ تریلیون دلار در زمینه دوره گذار به انرژی کم‌کربن سرمایه‌گذاری کرده است، با این حال انرژی‌های بادی و خورشیدی هنوز هم تنها کمتر از ۴ درصد از انرژی مورد نیاز جهان را تأمین می‌کنند و خودروهای برقی ضریب نفوذ جهانی بین ۲ و ۳ درصد دارند،

به گفته الغیص، واقعیت این است که بسیاری از انرژی‌های جایگزین‌ها نمی‌توانند جایگزین نفت در مقیاس لازم شوند، یا در بسیاری از مناطق مقرون به‌صرفه نیستند.

دیگر خبرها

  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • (ویدئو) سرنوشت تلخ گورخر؛ فرار ناموفق و تکه تکه شدن توسط کروکودیل!
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • پافشاری بر پدیده «اوج نفت» هرج و مرج انرژی را تشدید می‌کند