Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه قدس گیلان در این نشست گفت: رسالتی که همه انبیا و اولیای الهی داشتند این بود که بینش و معرفت انسانها را بالا ببرند.
مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه قدس گیلان با اشاره به دستیابی انسان ها به مقام خلیفه الهی اظهار کرد:آنچه که باعث می شود انسان به مقام خلیفة اللهی دست پیدا بکنند همان بینشها و معرفتها است، ما گاهی از خود می پرسیم که بهترین نعمت های این دنیا چیست؟ شاید در جواب سلامتی و امنیت را نام ببریم اما یکی ازان بهترینها تفکر و اندیشه درست است، چون اگر تفکر و بینش درست وجود داشته باشد انسان می تواند مهارت زندگی را یاد بگیرد و هم دارای امنیت و سلامت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در ادامه بیان داشت: حضرت آیت الله جوادی آملی می فرمایند زمانی که حضرت امام زمان(عج) تشریف آوردند و با آن یارانی که حضرت دارد فهم، درک و شعور مردم را بالا می برد وقتی که این اتفاق افتاد دنیا با تمام انسان هایی که دارد در یک حکومت واحد زندگی می کنند و دیگر مشکلی ایجاد نمی شود.

وی مطالبه گری بانگاه تربیت محور را لازم دانست وگفت: رویکرد رویکرد تربیتی باید باشد و نگاه تربیت محوردر جامعه می بایست حاکم شود تا نتیحه مطلوب داشته باشیم

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی لزوم وجود نیروی انسان باورمند و پا به کار را متذکر شد و گفت: امروز وظایف شما برادران و خواهران مربیان حلقات صالحین و علمای بزرگوار در این جلسه حضور دارید این است که بینش متربیان را بالا ببرید و آنها را به سوی معرفت الهی سوق دهید.

درپایان این نشست از برترین های شجره طیبه صالحین که دربخش برادران شامل ۳حلقه نوجوان و۲حلقه جوان و در بخش خواهران ۵حلقه جوان ونوجوان، نه نفر از ارکان پایگاه برتر مسجد محور اعم از فرمانده پایگاه،ائمه جماعت و مساجد و هیئت امناء و دو مسئول برتر حوزه ها یک مسئول حوزه خواهران از بندرکیاشهر خواهر بسیجی شریفی و یک مسئول برادر  آقای سیدرضا موسوی از حوزه کیسم تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه معلمین در تحول بنیادین آموزش و پرورش نقش اول را دارند، گفت: اولین نقش در تربیت را مربیان دارند و این قشر شریف‌ترین افراد جامعه هستند که به سبب رسالت انبیا را دارند.
 
وی ادامه داد: اگر نظام آموزش و پرورش در ایران بر همین مبنا از دو واژه «تربیت و تعلیم» استوار می‌شد، همانگونه که در کشورهای عربی اول تربیت و تعلیم است، بسیار اثرات بهتری را داشت و لذا در جامعه قدر و منزلت معلم باید رفیع باشد.
 
امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه ۱۴ هزار شهید کارگر را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌ایم که این افتخار جامعه کارگری است، گفت: این شهدا مظهر عزت و سربلندی جامعه کارگری ما هستند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردمی است متوجه این شغل است که نقشی بی بدیل در اقتصاد دارند که می‌توانند با تلاش سطح تولید را بالا ببرند یا کاهش دهند.
 
وی اظهار کرد: کارگران ما امروز کم توقع‌ترین اقشار در جامعه هستند و پایین‌ترین حقوق دستمزدها برای آنها است، اما سوال اینجاست که چرا باید این گونه باشد که سخت‌ترین کارها را انجام دهند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به روز خلیج فارس، ابراز کرد: قرار دادن نام روز خلیج فارس ناظر بر این است که در جامعه ما فرهنگ استکبار ستیزی در جای جای میهن اسلامی جایگاه بالا دارد.
 
وی اظهار کرد: خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی ما یک نقش و سهم بی‌بدیل دارد و خلیج در قبل از اسلام و میلاد مسیح نیز در منابع اسلامی خلیج فارس بوده و دریای پارس نام نهاده است و این نام نیز خواهد ماند.
 
امام جمعه بندرعباس با تأکید بر اینکه در هیچ جای از اسناد تاریخی نامی به جز خلیج فارس وجود ندارد، گفت: مگر می‌شود با یک تاریخ جنگید و نام اماکن مختلف که به رسمیت شناخته‌ شده‌اند را تغییر داد، بنابراین باید مراقبت کنیم و وظیفه ما است که در مقابل تحریف تاریخ ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • تعلیم و تربیت زیر ساخت اصلی سعادت و پیشرفت کشور است
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم