Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در مراسم یادبود آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی که بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد عابدینیه سمنان برگزار شد، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان، جمعی از طلاب وروحانیون استان و مسئولان دستگاههای اجرایی و عموم مردم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام عباس نصیری فرد ، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم با تبیین شخصیت علمی، دینی و سیاسی مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: بهره مندی از محصر عالمان بنام جهان اسلام نظیر امام خمینی (ره) ، آیت الله خویی و آیت الله شهید محمد باقر صدر از این روحانی انقلابی یک عالم برجسته در زمینه مبانی فقهی، صاحب نظر سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و مجتهدی وارسته ساخته بود.

وی به نقش آیت الله هاشمی شاهرودی در حوزه های علمیه برای تشریح مبانی فکری و عملی حکومت اسلامی اشاره کرد و افزود : مطرح کردن مباحث جدید و بروز اسلام و جامعه شیعی از اصلی ترین ویژگی های شخصیت حوزوی این مبلغ اسلام نه تنها در درون مرزها بلکه در محافل بزرگ جهان اسلام بود.

حجت الاسلام نصیری فرد ورود آیت الله هاشمی شاهرودی به امور اجرایی حکومت را نیز نشات گرفته از ولایت پذیری و تبعیت از فرمان رهبری نظام دانست و گفت: تحول بنیادی در قوه قضائیه با کارهای شاخص و زیربنایی ایشان در این قوه پایه گذاری شد و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب اسلامی از وی با عنوان استاد بزرگ حوزه های علمیه و کارگزار باوفای نظام نام بردند.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی به اعتقاد بسیاری از بزرگان کشور ، عمار رهبر معظم انقلاب اسلامی در تثبیت و توسعه مبانی انقلاب اسلامی بود.

قرائت کلام الله مجید و مرثیه خوانی در وصف این عالم فقید از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام / گ

بزرگداشت زنده یاد آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی در سمنان برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار خود در فینال دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا در شرایطی از ساعت 21.15 چهارشنبه در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون به مصاف الریاضی لبنان می‌رود که بازی نخست را در بیروت با نتیجه ۹۵ بر ۶۰ واگذار کرده و کار سختی برای جبران در این دیدار خانگی دارد.

شهرداری که یکی از قطب‌های بسکتبال ایران به شمار می‌رود، برای حفظ امیدهای خود و کشیدن کار به دیدار سوم، چاره‌ای جز برتری در تهران ندارد. شهرداری در دوره قبلی برابر همین تیم الریاضی صف‌آرایی کرد، اما در نهایت نماینده لبنان عنوان قهرمانی را به دست آورد تل نشان دهد از پتانسیل بالایی بهره می‌برد. حالا گرگانی‌ها امیدوارند تیمشان با هدایت مصطفی هاشمی بتواند این افتخار را کسب کند.

شهرداری گرگان بعد از دو بازی سنگین در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال برابر مهرام، راهی بیروت شد تا در برابر الریاضی صف‌آرایی کند. تیمی که با وجود دو مصدوم و خستگی بازیکنانش به نوعی از پیش بازنده بود.

شهرداری در نخستین بازی، کوارترهای اول تا چهارم را با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کرد، حالا هاشمی و شاگردانش در دیداری خانگی و کیلومترها دورتر از جایی که باید باشند(یعنی گرگان) خود را آماده جدال با الریاضی می‌کنند.

نماینده لبنان از ملی‌پوشان این کشور تشکیل شده و چند بازیکن با کیفیت خارجی را هم در ترکیب دارد.این مسابقات به صورت ۲ از ۳ برگزار می‌شود و برتری شهرداری گرگان در این دیدار به معنای ادامه حضور آنها در مسابقه است. اگر شهرداری برنده شود، بازی سوم، ۱۹ اردیهشت‌ در بیروت برگزار خواهد شد.

در تیم شهرداری ارسلان کاظمی، سینا واحدی، مبین شیخی، نوید رضایی‌فر، خشایار علی‌اکبری، یاسین کلاسنگیانی، امیرعلی قلی‌زاده، سالار، ویل چری، محمد یوسفوند و امیرحسین آذری با هدایت مصطفی هاشمی و در تیم الریاضی جورج دعبول، تان میکر، امیر سعود، مروان زیاد، کریم زینون، سامر خطاب، علم الدین کیکانوویچ، علی منصور، محمد تبارا، وائل عرکجی، هایک گیوکچیان، مانی هریس و جاناتان سیمونز با هدایت احمد الفران حضور دارند.

قضاوت این دیدار را داورانی از کشورهای عراق، سوریه و اردن برعهده دارند. 

دیگر خبرها

  • حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور+ فیلم
  • حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال