Web Analytics Made Easy - Statcounter

خواننده حماسی و آئینی گفت: خواندن برای سرزمینم، شهدا و ایثارگران را با دنیا عوض نمی‌کنم.

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری دانشجو، رضا احمدی خواننده حماسی و آیینی در گفتگویی با اشاره به این‌که در مقطع کارشناسی‌ارشد رشته حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل کردم درباره نوع فعالیت‌های هنری خود گفت: حدود ۱۰ سال است که فعالیت حرفه‌ای را در زمینه خوانندگی شروع کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همان ابتدا تاکنون با سبک حماسی و آئینی کار خود را دنبال کرده‌ام.

خواننده حماسی کشور بیان کرد: شاید یکی از دلایلی که سبک حماسی را انتخاب کردم این باشد که از ابتدای کودکی در این فضا قرار داشتم، چون پدرم خلبان نیروی هوایی بود و در تمام دوران دفاع مقدس فعالیت داشت، آنچه از سوی پدرم به ما می‌رسید قصه حماسه و دفاع بود.

وی اظهار کرد: اولین کاری که به‌صورت حرفه‌ای ساختم، موسیقی «شهید دریای عشق» بود که خدا‌را‌شکر در جشنواره صحنه خوانندگان ایران مقام اول را کسب کرد. کسب این مقام نیز در شرایطی بود که از میان ۱۶ موسیقی عاشقانه، «شهید دریای عشق» برگزیده شد و میکروفون طلایی خوانندگان صحنه ایران را دریافت کردم.

احمدی ادامه داد: تاکنون چهل اثر با سبک حماسی ساخته‌ام و تمام این آثار را با هزینه‌های شخصی خود و بدون هیچ‌گونه حمایت مالی از سوی نهاد یا ارگان خاصی تهیه و تولید کردم. آخرین اثری که در مراحل پایانی خود قرار دارد، اثری به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب است. این موسیقی را برای چهل‌سالگی انقلاب تهیه و تولید کردم و به زودی به بازار موسیقی عرضه می‌شود.

وی گفت: برای زنده نگه‌داشتن رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثار شهدا باید به موسیقی حماسی توجهی بیشتر از پیش انجام شود و افرادی که دارای استعداد، علاقه و عشق خوانندگی هستند به این سبک ورود کنند تا خوانندگان حماسی و آیینی ما بیشتر شوند.

احمدی بیان کرد: برخلاف آنچه بعضی‌ها تصور می‌کنند، خوانندگی با سبک حماسی و آیینی از سر اجبار و بیکار‌ماندن خواننده آن نیست، بلکه یک عشق و علاقه است. خود من چندین پیشنهاد کار در سبک‌هایی که صحیح نمی‌دانم داشته ام؛ پیشنهاد‌هایی که حتی با اقامت در خارج از کشور همراه بوده است، اما خوانندگی حماسی و آیینی برای سرزمینم، شهدا و ایثارگران و آنچه ایمان و اعتقادم هست را با دنیا عوض نمی‌کنم.

منبع: آنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهدا شهدای دفاع مقدس شهدای انقلاب موسیقی آیینی موسیقی حماسی خواننده انقلابی خواننده ارزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۷۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران الهلال عربستان پس از شکست دو بر یک مقابل العین امارات در دیدار برگشت مقابل این تیم، در لیگ قهرمانان آسیا، به صفحه خواننده کویتی العفاسی حمله کردند، چرا که این خواننده عرب زبان، در صفحه شخصی خود در X (توییتر سابق) پیامی مبنی بر استفاده و دخالت الهلال از تصمیمات داوری در طول تاریخ منتشر کرد. 
میزان حملات به گونه‌ای بود که این خواننده کویتی، بلافاصله پیامش را پاک کرد و با انتشار پیامی دیگر از هواداران الهلال عذرخواهی کرد. 
وی با انتشار توییتی دیگر نوشت: من از جریان برگزاری بازی الهلال و العین هیچ اطلاعی نداشتم و از هواداران الهلال بابت ناراحتی به وجود آمده عذرخواهی می‌کنم. 

دیدار الهلال و العین با توجه به پرطرفدار بودن هر دو تیم در امارات و عربستان، برای هواداران فوتبالی جهان عرب یک دیدار خاص و مهم محسوب می‌شد که در نهایت با حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا خاتمه پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • پیش‌بینی یک بیماری ۱۲ سال قبل از بروز علائم
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)