Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته سوم سوپر لیگ کاراته مردان به پایان رسید و تیم‌های دانشگاه آزاد و آذر پینار تبریز به صدر جدول گروه‌های اول و دوم رسیدند. دانشگاه آزاد با وجود شکست در بازی نفس گیر برابر پاس صدر جدول را از دست نداد. آذر پینار تبریز نیز با دو برد برابر نمایندگان گیلان و قم در گروه دوم در صدر قرار گرفت.

طرفداری - در ادامه دیدارهای سوپر لیگ کاراته مردان، رقابت‌های هفته سوم امروز در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد و تیم‌های حاضر در لیگ در گروه‌های دوگانه برابر حریفان روی تاتامی رفتند که در نهایت در گروه یک دانشگاه آزاد و در گروه دوم آذر پینار تبریز صدرنشین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات و از گروه یک، حساس‌ترین مسابقه بین تیم‌های مدعی این گروه شامل تیم‌های دانشگاه آزاد و پاس برگزار شد و در مسابقه‌ای که هیچ یک از دو تیم قصد باخت نداشتند در نهایت پاس توانست ۱۵ بر ۱۳ دانشگاه آزاد را شکست دهد اما این شکست موقعیت دانشگاه آزاد در صدر را تغییر نداد گرچه این شکست در آینده ممکن است وضعیت جدول گروه یک را تغییر دهد.

دانشگاه آزاد در دو بازی بعدی خود ابتدا ۲۴ بر ۴ برابر تیم آوای رزم پیروز شد و سپس با همین نتیجه تیم گوجوریو سی واکای را مغلوب کرد. پاس نیز ۲۶ بر ۳ برابر آوای رزم به پیروزی رسید و گوجوریو سی واکای ۲۳ بر ۶ از سد مناطق نفت خیز جنوب عبور کرد.

در گروه دوم، تیم آذر پینار تبریز توانست تیم شهدای انقلاب قم را ۲۱ بر ۷ از پیش رو بردارد و سپس در دیداری کم حادثه و آسان ۲۵ بر ۲ از سد تیم هیئت کاراته استان گیلان گذشت. تیم رده دومی رعد پدافند هوایی نیز ۲۲ بر ۶ تیم هیئت کاراته گیلان را شکست داد.

تیم کاراته عقاب بروجرد نیز در دیدارهای هفته سوم سوپر لیگ کاراته مردان ۲ مسابقه برگزار کرد که در هر دو بازی با نتیجه مشابه ۲۹ بر صفر مغلوب شهدای انقلاب قم و رعد پدافند هوایی شد ضمن این که دیدار تیم‌های هیئت کاراته گیلان و شهدای انقلاب قم ۲۱ بر ۷ به سود نماینده قم پایان یافت.

در جدول  گروه یک  دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۵ امتیاز تیمی و ۱۳۹ امتیاز انفرادی در صدر است،  پاس با یک بازی کمتر و با ۱۵ امتیاز تیمی و ۱۲۰ امتیاز انفرادی در مکان دوم قرار گرفته و در صورت پیروزی در مسابقه معوقه خود به صدر جدول می‌رسد.

در جدول گروه دوم تیم آذر پینار تبریز با ۱۵ امتیاز در صدر قرار دارد و  تیم رعد پدافند هوایی ارتش با ۱۲ امتیاز در مکان دوم ایستاد و هیئت کاراته گیلان با ۹ امتیاز سوم است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید

آرسنال با برد پرگل دربی لندن به صدر جدول لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

به گزارش مشرق، آرسنال در بازی معوقه خود در لیگ انگلیس با نتیجه قاطع ۵ بر صفر چلسی را شکست داد.

در این بازی تروسار، وایت (۲بار)، هاورتس (۲بار) گلزنی کردند.

شاگردان آرتتا با فتح دربی لندن با ۷۷ امتیاز به صدر جدول لیگ انگلیس تکیه زدند.

لیورپول با یک بازی کمتر و ۷۴ امتیاز دوم است و سیتی با ۲ بازی کمتر و ۷۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

چلسی نیز در ادامه فصل ناامیدکننده خود با ۴۷ امتیاز در جایگاه نهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید