Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله شیوخی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف و کولاک شدید از عصر روز گذشته /پنجشنبه/ تکاب را فرا گرفته و کولاک شدید در محور ایرانخواه موجب از بین رفتن دید افقی شده است.
وی با بیان اینکه راهداران همزمان با کولاک شدید مشغول بازگشایی محور هستند، ادامه داد: شهروندان از تردد در این محور تا اطلاع بعدی و مساعد شدن هوا خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیوخی اضافه کرد: تلاش بی وقفه راهداران برای برف روبی جاده ها و بازگشایی مسیر علاوه بر محور تکاب - ایرانخواه در تمام محورهای بین شهری و جاده های سخت گذر روستایی ادامه دارد.
فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از یخبندان و لغزنده بودن مسیر در گردنه مایین بلاغ در 35 کیلومتری این محور خبر داد و گفت: تردد در گردنه مایین بلاغ تکاب تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر است.
سروان بابک رضا نژاد افزود: با توجه به کولاک شدید، رانندگان از ترددهای غیرضروری و شبانه در گردنه مایین بلاغ خودداری کرده و در صورت تردد به طور حتم از زنجیر چرخ استفاده کنند.
وی بیان کرد: گردنه مایین بلاغ در محور تکاب - شاهین دژ هم اینک لغزنده است و یخبندان این محور در ساعت های پایانی شب افزایش می یابد.
فرمانده پلیس راه شاهین دژ - تکاب ادامه داد: عصر امروز چند دستگاه خودرو سواری در این محور که فاقد زنجیر چرخ بودند با امدادرسانی ماموران پلیس راه به زنجیر چرخ مجهز شدند و به حرکت ادامه دادند.
سروان رضانژاد با بیان اینکه از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در این محور جلوگیری می شود، افزود: تردد خودروهای سنگین از جمله کامیون و تریلی و وانت بار، سواری پیکان، پژو روا و آردی در گردنه مایین بلاغ تا اطلاع بعدی ممنوع است.
وی به تمامی رانندگان توصیه کرد قبل از حرکت و تردد در جاده های برفی ضمن بازدید وسیله نقلیه خود از جهت فنی از جمله چراغ ها، آب رادیاتور و آبپاش از سالم بودن برف پاک کن و بخاری خودرو اطمینان حاصل کنند و تجهیزات زمستانی، پتوی گرم و سوخت کافی به همراه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، راه های دسترسی شهرستان تکاب در جنوب آذربایجان غربی سخت گذر بوده و دارای گردنه ها و پیچ های خطرناکی به خصوص در مناطق مایین بلاغ و ساروق است.
7514/ 3020/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی پژو پلیس راه ماموران پلیس وسیله نقلیه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به ثبت  ۴۹ میلیون و ۵۹۴ هزار تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های استان، گفت: متوسط تردد بین استانی روزانه در فروردین امسال بیش از یک میلیون و ۵۹۹ هزار تردد بوده که بیشترین تردد در ورود و خروج به استان ۳۱ فروردین‌ماه به میزان بیش از ۱۲۷ هزار تردد ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه محور ارومیه - سلماس با متوسط تردد روزانه ۲۲ هزار و ۶۰۹ تردد پرترددترین محور استان در فروردین‌ماه بود، افزود: براساس اطلاعات پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک‌خوان از ابتدای فروردین‌ماه، بطور تقریبی ۸۷۴ هزار و ۳۰۰ پلاک خودرو یکتا در محور‌های برون شهری آذربایجان‌غربی رؤیت شده که از این پلاک‌ها حدود ۸۱۸ هزار و ۲۷۴ پلاک مربوط به وسایل نقلیه شخصی بوده است.

دست‌نشان ادامه داد: بیشینه حضور وسایل نقلیه غیربومی بر اساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک‌خوان در بازه فروردین‌ماه، در روز شنبه ۴ فروردین معادل ۲۴ درصد کل وسایل نقلیه مشاهده شده بوده که آمار‌ها نشان می‌دهد سهم وسایل نقلیه غیربومی در استان نسبت به مدت مشابه یک درصد کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • انسداد محور کرج – چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران