Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - با توجه به تامین هزینه های میزبانی مسابقات جام جهانی 2019 کشتی، استان گیلان و شهر رشت میزبان این دوره از رقابت ها شد.

عضو فدراسیون جهانی کشتی عصر جمعه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: طی مذاکراتی که با لالویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی و بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی ایران انجام شد، مسابقات کشتی جام جهانی 2019 در گیلان و شهر رشت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی افتخاری افزود: البته در صورت تامین هزینه های این رویداد مهم جهانی، با میزبانی رشت موافقت می شد که با توجه با مساعدت دکتر سالاری استاندار گیلان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان گیلان ، هزینه های میزبانی این رویداد جهانی پیش بینی و تامین شده است.
مشاور عالی دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: این مسابقات معتبرترین رویدادی است که در تاریخ ورزش گیلان برگزار خواهد شد و به احتمال فراوان این مسابقات که در رشته آزاد برگزار خواهد شد، اردیبهشت ماه سال آینده در گیلان و شهر رشت برگزار می شود.
وی بیان کرد: همچنین با هماهنگی های انجام شده با لالویچ ، حین برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی 2019 ، از فردین معصومی و ابراهیم مهربان دو چهره مدال آور و پرافتخار کشتی گیلان و ایران تجلیل و تقدیر می شود.
عضو فدراسیون جهانی کشتی اضافه کرد: اخذ میزبانی مسابقات کشتی آزاد جام جهانی 2019 ، علاوه بر اینکه به عنوان معتبرترین رویداد ورزشی تاریخ ورزش گیلان محسوب می شود، حضور کشورهای صاحب نام جهان و قهرمانان نامی این رشته پرطرفدار ، سبب حصول دستاوردهای متعددی در بخش های ورزشی ، فرهنگی ، اقتصادی و گردشگری برای رشت و استان گیلان خواهد شد.
7285/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي جام جهاني گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان کشورمان جهت آماده سازی حضور در رقابت های هاکی سالنی آسیا انتخابی جام جهانی به میزبانی همدان برگزار می گردد.

در این اردوی ۸ روزه که از ۹ لغایت ۱۶ اردیبهشت ماه خواهد بود ، ۱۸ بازیکن تمرینات خود را آغاز خواهند کرد که امیر میرزایی مدیر فنی ، امیر چهاردولی سرپرست ، رجب نورانی سرمربی ،مهدی ملک احمدی مربی ، احسان اسدی پزشک و محسن پاسبان بعنوان بدنساز کادر تیم ملی را تشکیل خواهند داد.

مسابقات هاکی سالنی آسیا در بخش مردان خرداد ماه امسال به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090613

دیگر خبرها

  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • ممنوعیت میزبانی سپاهان و گل‌گهر با 2 احتمال
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟