Web Analytics Made Easy - Statcounter

جرارد پیکه 0-1 آیینه بغل اتوبوس!

طرفداری- سال 2018 آخرین روزهای خود را می‌گذراند و ماه دسامبر در حال پایان است. فوتبال جهان در این سال شاهد رویداد مهمی چون جام جهانی روسیه بود و لحظات تلخ و شیرینی در این سال رقم خورد. سایت مدیوم انگلیس 10 لحظه خنده‌دار این سال را معرفی کرده است.

به نقل از medium، چه سال پراتفاقی را فوتبال به خود دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جام جهانی 2018 روسیه تا سومین قهرمانی متوالی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا! سال 2018 یک سال فوتبالی باورنکردنی بود. 10 لحظه خنده‌دار فوتبالی در این سال را با یکدیگر مرور می‌کنیم:

10- تلاش نافرجام مهدی بن عطیه برای دست‌دادن!

وقتی به تیم خود کمک می‌کنی تا هفتمین قهرمانی متوالی خود را بدست آورد پیش خود فکر می‌کنی که هر انسان مجردی می‌خواهد بخشی از او باشی! اما مهدی بن عطیه به این حقیقت رسید که این قضیه همیشه صادق نیست! دو مدل زیبا با او دست ندادند تا وی تحقیر شود.

9- برزوویچ، نابغه فوتبالی

شاید فکر کنید که باهوش هستید اما به باهوشی مارکو برزوویچ نخواهید بود.

8- اوت نافرجام جام جهانی

هیچ آوردگاهی مانند جام‌جهانی نیست. بنابراین وقتی میلاد محمدی رفت تا اوت را پرتاب کند وقت آن بود که خاطره‌ای متفاوت از خود به جای بگذارد. اما متأسفانه پرتاب اوت سالتویی او تا به همیشه به عنوان یک شکست بزرگ در جام جهانی 2018 در یادها ماند.

7- شادی گل خارج از عرف مارکو یانی

گلزنی در لحظات آخر و شادی با مسخره کردن حریف خود، غیرمحترمانه است حتی اگر طرف مقابل خوزه مورینیو باشد. اما شما تبدیل به یک اسطوره می‌شوید!

6- رقص پای تمامی‌ناپذیر پل پوگبا در پنالتی

در سال 2009، اوسین بولت با رکورد 9.58 ثانیه در دوی 100 متر تاریخ‌ساز شد. در سال 2018، 10 ثانیه طول کشید تا پبل پوگبا به دتوپی که پنج متر با او فاصله داشت ضربه بزند. بدتر آن‌که آن پنالتی را از دست داد.

5- گل به خودی میچی باتشوایی

بعد از به ثمر رساندن گلی حساس در جام جهانی، تمام جهان منتظر بود تا شادی بعد از گل باتشوای را ببیند. این مهاجم بلژیکی توپ را به صورت خود کوبید!

4- جرارد پیکه 0-1 آیینه بغل اتوبوس

قبل از دیدار اینترمیلان و بارسلونا، یکی از موضوعات داغ مورد بحث در مورد جدال جرارد پیکه با مائورو ایکاردی بود. اما ایکاردی بزرگترین سر درد پیکه نبود!

3- خوزه مورینیو به بطری‌های آب‌معدنی نشان داد که رئیس کیست!

خوزه مورینیو وقتی دید که تیمش در دقایق پایانی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برنده شد، خشم خود را بر روی یک بسته بطری آب خالی کرد که نشان از خجل بودن او از فوتبال خسته‌کننده تیمش بود.

2- مروان فلینی می‌خواست گیسوان خود را به هر قیمتی برگرداند!

من می‌خواهم آن را برگردانم، من می‌خواهم آن را برگردانم و من می‌خواهم آن را همین حالا برگردانم!

1- پنالتی واضح و شفاف روی رحیم استرلینگ!

بازداشتن منچسترسیتی از گلزنی کار آسانی نیست. بنابراین وقتی شاختار مقابل منچسترسیتی در شرایط بحرانی در لیگ قهرمانان قرار گرفت، آن‌ها می‌دانستند که باید به هر کمکی متوسل شوند. قهرمان اوکراین برای این منظور از چندین مدافع استفاده کرد! اما حتی آن‌ها هم نتوانستند جلوی خطا کردن رحیم استرلینگ روی خودش را بگیرند تا داور برای منچسترسیتی یک پنالتی بگیرد و این تیم بهترین نتیجه لیگ قهرمانان خود را در آن بازی رقم بزند!

 

 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست

دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پیامی ۱۵ اردیبهشت روز ماما را به فعالان این رشته تبریک گفت.

در این پیام آمده است: عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست که نبض حیات را در نوزاد متجلی می‌سازد و از جان مادر حفاظت می‌کند.

اکنون که سیاست‌های جوانی جمعیت در کشور در حال اجراست نقش شما ماما به‌عنوان خط مقدم مراقبت‌های مادر و جنین و کلید سلامت خانواده بیش از هر زمان ارزشمند است.

همکاران ماما، همواره علم و تخصص را با عشق و ایثار، متعهدانه در راه اعتلای سلامت مادران و فرزندان این سرزمین نثار می کنند و برای تحقق این هدف، ذره ای از مسیر سبزی که در آن گام نهاده اند پا پس نکشیده اند و همچنان سربلند و پرافتخار با گام هایی استوار مشغول به خدمت رسانی هستند.

اینجانب فرارسیدن ‌روز ماما را به همه تلاشگران جامعه مامایی در مراکز درمانی و همچنین اساتید و دانشجویان گرانقدر فعال در این رشته در سطح کشور و استان بویژه در دانشگاه علوم پزشکی قم تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای همه شما عزیزان و خانواده های محترمتان سلامتی و بهروزی را خواهانم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • جام جهانی تیراندازی| ادامه ناکامی‌ها را نکونام و نوروزیان رقم زدند
  • وقتی که تریاک ایران، بهترین تریاک جهان بود!
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • روایت مدیر تیم سپاهان از بانوان هوادار پرسپولیس؛ پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست
  • پرتاب نخستین کاوشگر جهان برای نمونه‌برداری از سمت دور ماه
  • نخستین کاوشگر جهان برای نمونه‌برداری از سمت دور ماه پرتاب شد
  • برداشت گل محمدی از گلستان های کاشان