Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@15:51:22 GMT

همایش بزرگداشت پرورش در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۴۷۹۷۰

همایش بزرگداشت پرورش در قم برگزار شد

همایش بزرگداشت پنجمین سالگرد ارتحال مرحوم سید علی اکبر پرورش وزیر سابق آموزش و پرورش در قم برگزار شد. ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همایش بزرگداشت پنجمین سالگرد ارتحال مرحوم سید علی اکبر پرورش وزیر سابق آموزش و پرورش شامگاه جمعه در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله مقتدایی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، آیت‌الله رضا استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی مشاور مقام معظم رهبری در امور نیروهای مسلح، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه، اساتید دانشگاه و طلاب و روحانیون در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم کلیپی درباره مرحوم پرورش و سخنرانی مراجع و علما درباره خصوصیات اخلاقی و خدمات ایشان پخش شد.

سالگشت مرحوم پرورش | مصداقی از تابع ولی فقیهاصفهان| روایتی متفاوت از رفت‌وآمدهای استاد پرورش؛ ساده‌زیستی الگوی مسئولان امروز باشدبرنامه های بزرگداشت پنجمین سالگرد ارتحال مرحوم استاد پرورش در قم و اصفهان
مرحوم پرورش در سال 61 به عنوان وزیر آموزش و پرورش از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفت و در این سمت نیز منشاء خدمات بسیاری شود به گونه‌ای که چندین بار امام راحل (ره) از خدمات استاد پرورش به نیکی یاد کردند.

ایشان همچنین نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره‌های اول، سوم و چهارم و مدتی عضو هیئت رئیسه، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی دوره اول، نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی دوره چهارم منصوب شد. نمایندگی مجلس خبرگان قانون اساسی و عضویت در شورای عالی دفاع از دیگر خدمات سیاسی مرحوم پرورش بود.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود