Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیست مصدومان جالوروسی، کوتاه تر از همیشه است!

طرفداری- در هفته نوزدهم سری آ ایتالیا، آ اس رم میهمان پارما است. اکثر مصدومان رم در هفته های اخیر همچون ژکو، الشعراوی، پاستوره و پروتی به مرز آمادگی رسیده اند و اکنون نام لورنتزو پلگرینی نیز در لیست جالوروسی دیده می شود. همچون هفته های اخیر، دنیله ده روسی مهم ترین مصدوم رم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسیب دیدگی او وارد سومین ماه خود شد. همچنین چوریچ و سانتون به مشکلات عضلانی، قادر به همراهی گرگ ها در این دیدار نیستند. به نقل از توئیتر رسمی باشگاه رم، لیست بازیکنان این تیم برای دیدار با پارما به شرح زیر است:

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در دیداری حساس و مهم از هفته سی و چهارم رقابت‌های سری آ ایتالیا، امروز عصر و در استادیوم دیه‌گو آرماندو مارادونا، تیم فوتبال ناپولی میزبان رم بود. قهرمان فصل قبل گذشته مسابقات که در وضعیت عجیبی به سر می‌برد، در رتبه هشتم ایستاده و رم برای قطعی کردن سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کرد.

در این رقابت حساس ایتالیایی، سردار آزمون موفق شد، در دقیقه ۵۹ بازی برای تیمش پنالتی بگیرد، که این پنالتی با ضربه دیبالا تبدیل به گل شد.همچنین تامی آبراهام موفق شد با گل در دقیقه ۸۸ بازی، تیمش را از شکست نجات دهد.

در ترکیب ناپولی، ماتیاس اولیورا در دقیقه ۶۴، و ویکتور اوسیمن در دقیقه ۸۴ این رقابت موفق به گلزنی برای ناپلی ها شدند و بدین ترتیب این رقابت حساس ایتالیایی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900751

دیگر خبرها

  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • بازگشت رونالدو به ترکیب پس از حرکت غیرورزشی
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • برد دوگله پرسپولیس در نیمه اول بازی با آلومینیوم