Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جالوروسی نیز از وضعیت تماشاگران در استادیوم های ایتالیا گلایه دارد.

طرفداری- در هفته نوزدهم سری آ، آ اس رم میهمان پارما است. اوزه بیو دی فرانچسکو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

به نقل از Football-Italia؛ دی فرانچسکو گفت:

در مورد اتفاقات بازی اینتر-ناپولی کاملا با آنچلوتی موافق هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینها پرسش هایی است (رفتارهای نژادپرستی) که به جوابی مشخص و قاطع در موردش نیاز داریم. به استادیوم هایی می رویم که طرفداران در آن بیشتر به دنبال توهین و تحقیر تیم حریف هستند تا تشویق تیم خودی. حتی در رم هم بعضی اوقات توهین جای جشن گرفتن را می گیرد. باید در مقابل این رفتارها، برخورد و قوانین مشخصی وجود داشته باشد.

در مورد بازی با پارما، باید بگویم مالکیت توپ پایین این تیم در اصل سلاح اصلی آنهاست. وقتی توپ را می گیرند سریعا ضدحملات مرگباری می زنند. به آنجا می رویم تا بازی خودمان را انجام بدهیم اما می دانیم باید نسبت به همیشه کمتر اشتباه کنیم. باید در پوشش فضاها و کنترل بازیکنان حریف فوق العاده باشیم و اجازه ندهیم ضدحمله ای روی دروازه ما ترتیب داده شود؛ هرچند می دانیم در عمل چنین چیزی در فوتبال غیرممکن است. دیدار دشواری در پیش است.

روبرتو دی آورسا، سرمربی پارما یک هافبک بوده است و معمولا چنین مربیانی باهوش تر هستند. (با خنده و با اشاره به خود) از شوخی گذشته او ارزش هایش را در سری آ ثابت کرده است. نتایج فوق العاده ای با پارما گرفته است.

شیک یا ژکو؟ پاتریک خوب است و درحال بهتر شدن نیز هست. کمی از همه چیز خسته شده بود اما مشکلی ندارد. ژکو هم آماده شده و مشکلی برای بازی کردن ندارد. باید ارزیابی هایی انجام بدهم ولی شاید آنها هر دو از ابتدا در ترکیب باشند. در مورد کل تیم باید ارزیابی هایی داشته باشم چون بازیکنان زیادی به تازگی از مصدومیت برگشته اند و در بهترین فرم خود نیستند.

دغدغه استفاده از زانیولو با توجه به بازگشت پلگرینی؟ مشکلی از این بابت وجود ندارد و بسیار خوشحال هستیم. آنها می توانند در کنار هم و در پست های مختلفی از خط هافبک به کار گرفته شوند. پلگرینی هنوز کاملا آماده نیست و بحث تغییرات در خط هافبک و استراحت دادن به انزونزی و کریستانته به بعد از تعطیلات سال نو موکول می شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۸۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی

به گزارش قدس آنلاین، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال از امروز پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت و با انجام یک بازی بین دو تیم لیگ برتری مس رفسنجان و پیکان آغاز می‌شود. دو تیم ۲۴ فروردین و در هفته بیست و سوم نیز رو در روی هم قرار گرفته بودند که این بازی با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. مس رفسنجان که با هدایت محرم نویدکیا تاکنون شکستی را تجربه نکرده است، در مرحله یک شانزدهم نهایی دست به کار بزرگی زد و توانست استقلال تهران را با نتیجه دو صفر از پیش رو بردارد.

مس و پیکان تاکنون ۸ بار به مصاف هم رفته اند که ۵ بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده و ۳ پیروزی هم سهم پیکان بوده است. این دو تیم تاکنون و در ادوار مختلف رقابت‌های جام حذفی به مصاف هم نرفته اند و این بازی نخستین دیدار رو در روی دو تیم در جام حذفی است.

تیم پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شد تیم ستارگان بهمن جوان را با یک گل شکست دهد و جواز حضور در این مرحله را به دست آورد. پیکان با هدایت رضا عنایتی توانسته در دیدارهای اخیر خود در لیگ برتر نتایج قابل قبولی را کسب کند و در ۵ بازی آخر خود تنها یک شکست برابر پرسپولیس دارد و توانست دو تیم بالای جدولی ملوان و سپاهان را شکست دهد.

دیدار تیم‌های مس و پیکان از ساعت ۱۷:۴۵ و با قضاوت مهدی اجاقی برگزار می‌شود.

برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

پنجشنبه ۶ اردیبهشت

*مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه ۷ اردیبهشت

* مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه امام علی (ع) کرمان
* فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز
* هوادار تهران- مس سونگون ورزقان - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران
* آلومینیوم اراک- پرسپولیس - ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک
* تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام
* ملوان بندر انزلی- سایپا تهران - ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی بندر انزلی
* آبی پوشان جنوب - فولاد مبارکه سپاهان - ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهدای فولاد

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود