Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا شاهرودی پیشکسوت ملی‌پوش فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت تیم ملی و میزان آمادگی این تیم برای حضور در بازی‌های جام ملت‌های آسیا به خبرنگار برنا گفت: متاسفانه در چند ماه گذشته مشکلاتی بین هواداران و سرمربی تیم ملی به وجود آمد، اما اگر بخواهیم به طور کلی درباره جام ملت‌ها صحبت کنیم قهرمانی در این رقابت‌ها کار سختی است چراکه سایر تیم‌ها نیز با انگیزه زیادی وارد این رقابت‌ها می شوند و تلاش می کنند بهترین عناوین را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال قابل پیش بینی نیست برخی معتقدند تیم ملی در مرحله گروهی کار ساده‌ای دارد اما نباید فراموش کنیم همه تیم ها سعی می‌کنند مقابل تیم ملی کشورمان بهترین بازی خود را ارائه دهند و این کار را کمی برای ما سخت می‌کند.

وی افزود: طبیعی است مردم بعد از اینکه بازی‌های که از تیم ملی در جام جهانی دیدند از این تیم در آسیا قهرمانی بخواهند و ما نیز امیدواریم این مهم با توجه به قابلیت و توانایی کادر فنی و بازیکنان صورت بگیرد و آنها قهرمانی را به مردم هدیه بدهند.

شاهرودی در ادامه تصریح کرد: بنده به شخصه همواره از نوع بازی تیم ملی به لحاظ فنی انتقاد داشتم و معتقدم این درست نیست که ما هم در خانه خودمان و هم در خانه حریف به یک شیوه بازی کنیم و با یک بازی تدافعی و چشم به ضد حملات بخواهیم نتیجه بگیریم. اما به هر حال در حال حاضر همه ما باید از تیم ملی حمایت کنیم تا این تیم بتواند برای کشور افتخارآفرینی کند.

از کاپیتان سابق پرسپولیس خواستیم از جام ملت‌ها خاطره‌ای تعریف کند که او اینگونه پاسخ داد: من از جام ملت‌ها در سال 1996 خاطره تلخی دارم، خاطرم هست که در آخرین تمرین یک ساعت تاخیر داشتم که برای آن هم دلیل داشتم اما مایلی‌کهن گفت باید عذرخواهی کنم و من وقتی از این کار خودداری کردم او من را را از لیست نهایی تیم ملی خط زد البته بعدها برای بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا مایلی‌کهن من را به تیم ملی دعوت کرد که در نهایت به جام جهانی صعود کردیم، ما در آن سال پتانسیل قهرمانی داشتیم، مانند همین امسال که ما پتانسیل قهرمانی داریم و انشاالله به آن دست پیدا خواهیم کرد.

مربی تیم ملی امید پیرامون آخرین وضعیت این تیم نیز اظهار داشت: تیم امید در بازی‌های گذشته سه برد و یک تساوی را کسب کردیم، در دیدار آخر در اردن میهمان این تیم بودیم، در نیمه اول چندین بار توپ را به تیر دروازه زدیم اما متاسفانه داور که از کشور میزبان بود در این دیدار به ویژه در نیمه نخست کاملا یک طرفه  قضاوت می‌کرد و باعث شد در بین دو نیمه بنده و سایر اعضای کادر فنی به این موضوع واکنش نشان دهیم و به شدت اعتراض کردیم و در نیمه دوم کمی متعادل‌تر قضاوت کرد. در این دیدار واقعاً حق ما برد بود و خوشبختانه تیم ملی امید روند صعودی خوبی را طی می‌کند.

 بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی 98 فرانسه با انتقاد از سکوت رسانه ملی و برنامه 90 به بازی‌های ملی‌پوشان امید و روند مناسب پیشرفت آن  عنوان کرد: متاسفانه برنامه 90 به گونه‌ای با تیم ملی امید برخورد می‌کند که انگار این تیم برای این کشور نیست. من نمی‌دانم مسئولان این برنامه چه مشکلی با تیم امید دارند و البته من انتظار دارم رسانه ملی که وظیفه‌اش حمایت از تیم ملی است، این موضوع را با اهمیت قلمداد کند و به مسئولان این برنامه گوشزد کند و واقعا من برای این برنامه پرطرفدار متاسفم و نمیدانم چرا مدیر شبکه سه در این مورد کوچکترین تذکری به برنامه 90 و تهیه کنندگان آن نداده است.

شاهرودی در همین رابطه ادامه داد: من خاطرم است بعد از آن مشکلاتی که در بازی میانمار برای ما پیش آمد در همین برنامه نود حمید استیلی را چهار صبح از خواب بیدار کردند که او پاسخ بدهد چرا تیم ملی این نتیجه را کسب کرده! حالا آقایان آیا در خواب هستند؟ حالا که تیم ملی خوب نتیجه می‌گیرد حتی یک دقیقه و یک لحظه درباره تیم ملی امید صحبت نمی‌کنند آن هم تیمی که نیازمند حمایت و دیده شدن دارد. ناخودآگاه برای بسیاری این سوال پیش می‌آید آیا برخی با کرانچار مشکل دارند که قبلا سرمربی تیم کرواسی بوده یا مشکل با من و یا سهراب بختیاری‌زاده و شاید هم حمید استیلی که سابقه حضور ما در تیم ملی و سابقه کاریمان کاملا مشخص است. امیدوارم این گونه نباشد و بحث مشکلات شخصی در این برنامه پرطرفدار جایی نداشته باشد! نمی‌خواهم به فرد خاصی اشاره کنم چرا که معتقدم یک برنامه تلویزیونی نیز با حضور یک تیم ساخته می‌شود ولی معتقدم برخی می‌خواهند رشد تیم امید را کم ارزش جلوه دهند. من جز تاسف برای شبکه سه و برنامه نود حرف دیگری ندارم و از سایر رسانه‌ها می‌خواهم برعکس این برنامه از تیم امید حمایت کنند تا ما بتوانیم دست در دست هم و با کمک یکدیگر طلسم ۴۴ ساله نرفتن به المپیک را بشکنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا رضا شاهرودی کرانچار برنامه 90 استیلی مربی تیم ملی امید جام جهانی 98فرانسه بختیاری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!

 سرمربی لیورپول به درگیری‌ لفظی‌اش با ستاره مصری‌اش در جریان بازی امروز با وستهام واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، یورگن کلوپ که شاگردان بعدازظهر امروز (شنبه) در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس و در تقابل با وستهام در ورزشگاه المپیک لندن به تساوی 2 - 2 رضایت دادند تا امیدهای‌شان برای قهرمانی در این رقابت‌ها کمرنگ‌تر شود، پس از این دیدار گفت: ما بسیار ناراحتیم. این یکی از چهار بازی سخت ماه در 10 روز اخیر بود. فکر می‌کنم بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند اما ما روی موقعیت نه‌ چندان جدی دروازه‌‌مان باز شد.

وی همچنین درباره درگیری لفظی که کنار زمین با محمد صلاح مصری به هنگام فرستادن او به زمین به همراه داروین نونیز و جو گومز داشت که در نهایت با مداخله نونیز این غائله پایان یافت، اظهار داشت: ما درباره این موضوع در رختکن صحبت کردیم و از جانب من مشکلی نیست و همه چیز خوب است. آیا محمد صلاح هم موضوع را حل شده می‌داند؟ بله، من این‌طور حس می‌کنم.

کلوپ که شاگردان در حال حاضر با 75 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارند و آرسنال 77 امتیازی (یک بازی کمتر انجام داده) و منچسترسیتی 76 امتیازی (دو بازی کمتر انجام داده) را بالای سر خود دارد، درباره اینکه آیا امید قهرمانی‌شان با این نتیجه بر باد رفت، خاطرنشان کرد: من واقعاً به این موضوع فکر نمی‌کنم. پیش از این گفته بودم که باید بازی‌های‌مان را ببریم و این کار را نکردیم.

سرمربی آلمانی لیورپول در پاسخ به این پرسش که «فکر می‌کنید منچسترسیتی و آرسنال در هفته‌های پایانی ممکن است دو یا سه بازی را ببازند؟»، گفت: خیر، فکر نمی‌کنم!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: محمد صلاح از رکورد سوارز عبور کرد رکورد جدید برای محمدصلاح

دیگر خبرها

  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن