Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@23:01:07 GMT

پراندی سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۴۹۶۲۸

پراندی سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان شد

مربی 71 ساله ایتالیایی، هدایت تیم ملی والیبال بلغارستان را به. عهده گرفت.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم ، سیلویو پراندی، مربی 71 ساله اهل ایتالیا جانشین پلامن کنستانتیوف شد و هدایت تیم ملی والیبال بلغارستان را بر عهده گرفت.

 

پراندی در این مورد گفت: از بازگشت به بلغارستان بسیار خوشحالم چون یادآور خاطرات خوبی برای من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما رقابتهای انتخابی المپیک و قهرمانی اروپا را پیش رو داریم. اهداف ما بسیار سخت است اما رسیدن به آنها غیر ممکن نیست.

 

قرارداد پراندی که 8 سال قبل هم سرمربی تیم ملی بلغارستان بوده تا المپیک 2020 توکیو معتبر است و در صورت صعود به المپیک به طور خودکار، تمدید می سود.

 

  تیم ملی بلغارستان والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی بلغارستان والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسفندیار: هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم

لژیونر والیبال کشورمان تأکید کرد، در تیم ملی والیبال هیچ رقیبی را برای خود نمی‌بیند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین اسفندیار دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران در حاشیه تمرین صبح امروز (سه‌شنبه) تیم ملی اظهار داشت: مدت زیادی نیست که من به اردوی تیم ملی ملحق شده‌ام. بر اساس چیزی که از تمرینات تیم ملی متوجه شدم آقای پائز برای رسیدن به نتیجه دلخواه فدراسیون، بازیکنان و مردم انگیزه‌های فراوانی دارد.

پاداش میلیاردی ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به المپیک

دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: ایشان تمام توان خود را می‌گذارد و هر روز تمرینات جدیدی را ارائه می‌کند تا در آماده‌ترین شکل ممکن به لیگ ملت‌ها اعزام شویم. قطعاً بچه‌ها دوست دارند صعود به المپیک را جشن بگیرند و به نوعی این کار نشدنی را انجام دهیم. اگر تیم به المپیک برود شرایط متفاوت خواهد شد و دوباره نگاه‌ها به سمت والیبال بیشتر می‌شود.

اسفندیار ادامه داد: قطعاً تمام توان خود را می‌گذاریم و امیدوارم که بتوانیم به المپیک صعود کنیم تا هم خواسته‌های فدراسیون برآورده شود و هم به چیزهایی که خودمان می‌خواهیم برسیم و در آخر اینکه مردم نیز از ما راضی باشند.

وی درباره ترافیک بالای پست دریافت‌کننده در تیم ملی افزود: من هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم. نظر سرمربی است که چه کسی بازی کند و چه کسی ذخیره باشد. قطعاً من تمام توان خودم را می‌گذارم تا به تیم ملی که همه سرباز آن هستیم، کمک کنم. اگر همراه تیم باشم که تمام توان خود را می‌گذارم و اگر نباشم انرژی خود را به تیم می‌دهم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانزاده: امسال انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه داریم
  • اسفندیار: هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • عبادی‌پور: جز از جانب مردم، حمایت دیگری نداشتیم
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید