Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان ایرنا - مسئول روابط عمومی مرکز فوریتهای پزشکی زنجان گفت: انفجار کپسول گاز مایع در روستای قزلجه از توابع شهرستان ابهر هشت مصدوم برجای گذاشت که برای اقدامات درمانی به مراکز بیمارستانی اعزام شدند.

جواد مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه ساعت 19 جمعه شب به مرکز فوریت های پزشکی 115 استان گزارش شد که بلافاصله چهار کد آمبولانس از شهرهای ابهر و خدابنده برای امداد رسانی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بر اثر این انفجار هشت نفر مرد از نواحی مختلف بدن دچار آسیب و سوختگی شدند که پس از اقدامات درمانی اولیه به مراکز درمانی الغدیر ابهر و امیرالمؤمنین (ع) خدابنده اعزام شدند.
مسئول روابط عمومی مرکز فوریتهای پزشکی زنجان ادامه داد: از مجموع مصدومان یک نفر در بیمارستان امیرالمومنین خدابنده و هفت نفر دیگر نیز در بیمارستان الغدیر زنجان تحت درمان قرار گرفته اند که با توجه به شدت سوختگی 2 نفر از آنها برای انجام اقدامات درمانی بیشتر به مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان منتقل خواهند شد.
وی از هم استانی ها خواست، با توجه به کاهش دما و استفاده از وسایل گرمایشی، مسائل ایمنی را رعایت کنند و در صورت بروز حادثه نیز با اورژانس 115 و به دستگاه های امداد رسان اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، 25 مهر سال گذشته نیز انفجار کپسول گاز در روستای شیخ آلو شهرستان خدابنده از توابع این استان 9 مصدوم برجا گذاشت که در این حادثه هفت زن و یک پسر نوجوان دچار آسیب شده بودند.
9646/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انفجار گاز اورژانس زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از واژگونی خودروی کوئیک در جاده بهاباد-یزد خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه واژگونی خودروی سواری کوئیک ساعت ۰۴:۳۰ امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام دو واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر دو جاده بهاباد-یزد رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: شش نفر شامل دو مرد، یک زن، دو پسربچه و یک دختربچه در این حادثه مصدوم و به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

کد خبر 749943

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت