Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام صفوی، خواننده موسیقی پاپ که از چندی پیش دچار مشکلات جسمی شده است، بار دیگر در بخش ویژه یکی از بیمارستان‌ها بستری شد.

بهنام صفوی، خواننده موسیقی پاپ که طی چندین ماه گذشته درگیر مراحل درمانی عارضه مغزی خود بود، از روز چهارشنبه پنجم دی به دلیل وخامت اوضاع جسمانی‌اش در بخش سی سی یو یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام صفوی، مرداد سال ۹۶، عمل جراحی موفقیت‌آمیزی در شهر هانوفر آلمان تحت نظارت پرفسور سمیعی داشت.

بهنام صفوی (زاده ۱۵ تیر ۱۳۶۲ در شیراز) ، خواننده موسیقی پاپ ایرانی است. وی پس از تولد به بندر ماهشهر رفته و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرده است. تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشتهٔ مهندسی عمران است و در حال حاضر در تهران زندگی می‌کند. موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد.

بهنام صفوی جزو بهترین خوانندگان پاپ به‌شمار می‌آید و برگزاری کنسرت‌های داخلی وخارجی از فعالیت‌های اوست. وی در سال ۱۳۸۵ قطعه تمنا را منتشر کرد که مورد استقبال فراوان قرارگرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش (عشق من باش) شد۰بهنام صفوی یکی از ستارگان موسیقی پاپ ایران است و طرفداران زیادی دارد./مهر 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی: فریدون فروغی نه، خواننده اصلی منم!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 10 شخصی پس از ۱۶ سال مدعی شد خواننده ترانه طوفانی تنهاترین عاشق فریدون فروغی است! اظهارات این شخص که در برنامه صداتو مطرح شده را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • ادعای جنجالی: فریدون فروغی نه، خواننده اصلی منم!
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • خواننده اصلی یکی از عاشقانه‌ترین ترانه‌های ایران پیدا شد + فیلم
  • نقش کلیدی لوازم پزشکی در بهبود سلامت بیماران