Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@00:00:52 GMT

15 استان درگیر برف و کولاک هستند

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۰۰۳۷

15 استان درگیر برف و کولاک هستند

رکنا: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه امدادرسانی به متاثران برف و کولاک در ٤٩ محور کوهستانی در 15 استان خبر داد.

به گزارش رکنا، مرتضی سلیمی روز شنبه درباره آخرین وضعیت خدمات رسانی به افراد متأثر در برف و کولاکاز سوی امدادگران هلال احمر طی ٤٨ ساعت گذشته اظهار داشت: در دو روز گذشته ١٥ استان (آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، سمنان، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مازندران و همدان) گرفتار برف و کولاک بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با تلاش نیروهای امدادرسانی هلال احمر در ٤٩ محور کوهستانی و سخت گذر 15 استان متاثر از برف و کولاک به چهار هزار و 430 مسافر زمستانی امدادرسانی شد.

رئیس سازمان امداد و نجات اضافه کرد: همچنین به 50 نفر از در راه ماندگان خدمات اسکان اضطراری و موقت داده شد و 10 نفر نیز که دچار سرمازدگی خفیف و شدید شده بودند با ارئه خدمات فوریت های امدادی به مراکز درمانی و بیمارستانی اعزام شدند.

سلیمی توضیح داد: ارائه

خدمات سرپایی امداد و کمک های اولیه به ٦نفر و هدایت به مسیر و رها سازی 512 دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک از دیگر خدمات رسانی ٧٨ تیم امداد و نجات (متشکل از ٢٨٠ نفر امدادگر و نجاتگر) در 48 ساعت گذشته بوده است.

وی گفت: سه هزار و 450 خودروی امدادی در طرح ملی امداد و نجات زمستانی هلال احمر به کار گرفته شده‌ است و روزانه 4 هزار و 425 نفر از امدادگران در پایگاه‌های هلال احمر برای امدادرسانی به درخواست کنندگان خدمات اضطراری امداد و نجات حضور دارند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در زمستان امسال هزار و 245 پایگاه در سراسر کشور ساماندهی شده و با حضور نیروهای متخصص و توزیع تجهیزات مناسب در بین آنها در آمادگی کامل برای طرح زمستانه قرار داریم.

سلیمی افزود: تلفن ملی 112 ندای امداد هلال احمر به طور شبانه روزی آماده دریافت اطلاعات هموطنان و مسافران زمستانی متاثر از انواع حوادث Accidents و سوانح برای امدادرسانی در شرایط اضطراری عمومی و پیچیده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

عمل شنیع مامور پلیس با پسری نوجوان در ماشین پلیس +عکس مدیر مجموعه ورزشی سپیده را بدبخت کرد / پای 5 زن دیگر در میان است دختر 11 ساله مشهدی بهزیستی را دوست دارد / او از جای سیگارهای پدر روی بدنش خسته شده مراسم تلخ وداع با پیکر نگار دختر دانشجوی کشته شده در حادثه علوم تحقیقات + عکس مرد مشهدی در اقدامی جنون آمیز همسر، فرزند و مرد غریبه را به آتش کشید+ عکس هرچقدر به او التماس می کردم حریص تر می شد / او یک چیز را می خواست آن هم آبرویم بود مرد 29 ساله در خانه مجردی هر کاری که می خواست با دختر 23 ساله کرد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا ناگفته هایی از شرایط روحی راننده اتوبوس مرگ دانشجویان علوم تحقیقات هنگام حادثه + عکس برای خواننده خوب کشورمان دعا کنید / وضعیت وخیم این خواننده پاپ+عکس فیلم شیطانی بازیگر مشهور با یک نوجوان منتشر شد / آبرو برای این بازیگر نماند+عکس 2 مرد جوان با دست و پای بسته در بیابان های گرمدره چه رازی با خود داشتند سرقت جواهرات الماس نشان از هتل لوکس بدشانسی راننده فداکار اتوبوس مرگ دانشجویان در پیچ سوم / رحمان 700 متر ترمز نداشت حیوان نمک نشناس دست صاحبش را خورد

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents امداد و نجات جمعیت هلال احمر امدادرسانی استان رئیس برف و کولاک عکس فیلم تحقیقات دختر تصادف اتوبوس دانشجویان تصاویر تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد دانشجویان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۸۰۰ نفر

بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به گزارش عملیات امداد و نجات در سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته، گفت: ١٣ استان اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی، خوزستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، هرمزگان و همدان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی بوده است.

وی در ادامه افزود: در این مدت توسط ١۵٣ نفر از نیرو‌های امدادی هلال‌احمر در قالب ۴٩ تیم در ۵١ عملیات امدادی، به ٨٠٠ نفر امدادرسانی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه ٣۴ نفر در ۴۸ ساعت گذشته از خدمات اسکان اضطراری برخوردار شدند، بیان کرد: با تلاش امدادگران هلال‌احمر، ١۶ نفر به مناطق امن منتقل شدند و آب ٣٠ واحد مسکونی تخلیه شد.

محمودی تصریح کرد: ٩ دستگاه چادر، ١۴۴ تخته‌پتو، ١٠۵ تخته‌موکت، ۵٢ بسته‌غذایی، ١٠٠ قوطی انواع کنسرو و ٨٩٩ کیلوگرم نایلون میان متأثران از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۸۰۰ نفر متأثر از وقوع سیل در کشور
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان | امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آبگرفتگی
  • ۱۳ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به ۸۰۰ نفر
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده از سیل و آب گرفتگی