Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، رحمت محمدی رئیس اداره شیلات علی آباد کتول گفت: وجود دو دهنه کوهستانی زرین گل و محمد آباد کتول و بهره گیری از ظرفیت چشمه‌ها و آب‌های جاری در این منطقه باعث رشد تولید ماهیان سردابی در این شهرستان شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان تولید ماهیان سردابی استان در علی آباد کتول است افزود: وجود منابع آبی مناسب در این شهرستان بستر مناسبی را برای تولید بچه ماهی قزل آلا فراهم کرده و در حال حاضر علی آباد کتول رتبه نخست تامین بچه ماهی قزل آلای استان را نیز به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی گفت: یکی از برنامه‌های شاخص این شهرستان افزایش تولید در واحد سطح است که با مکانیزه کردن مزارع پرورش ماهیان به لحاظ افزایش تولید در واحد سطح و آموزش پرورش دهندگان به تکنولوژی روز دنیا محقق می‌شود.

 شهرستان علی آباد کتول با دارا بودن ۱۳ مزرعه فعال به عنوان قطب تولید ماهی قزل آلا در استان مطرح است.     انتهای پیام/ن     علی آباد کتول قطب تولید قزل آلای گلستان است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد

 سعید مولایی  گفت:هفت سری جهیزیه به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان با کمک خیرین شهرستان بستان آباد جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش این کمیته در این شهرستان اهداء شد.

وی افزود:شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان و جزء اولین‌ها بوده به طوریکه امسال یک میلیارد تومان بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن پسماند پزشکی در هرمزگان ‌
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس