Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@18:30:50 GMT

فتنه را باید با بصیرت افزایی نقش بر آب کرد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۰۴۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اندیمشک، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک سرهنگ پاسدار احسان کریمپور در مراسم روز بصیرت که در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: فتنه ها را باید با بصیرت افزایی و روشنگری نقش بر آب کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: اندیمشک جزو یکی از اولین شهرهایی بود که بعد از فرار شاه ملعون مجسمه شاه را پائین کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در 4 آذر 65 که دشمن بعثی حدود 300 شهید و 700 زخمی در اندیمشک برجای گذاشت، این مردم بودند که به خیابانها آمدند و شعار مرگ بر آمریکا و جنگ جنگ تار رفع فتنه سر دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: مردم با بصیرت اندیمشک در مقاطع حساس تاریخی در دفاع از حریم ولایت جانانه ایستاده اند.

سرهنگ کریمپور با اشاره به بصیرت مردم اندیمشک در مقاطع حساس تاریخی گفت:در تیر ماه 78 و فتنه 88 هیچ مجالی برای عرض اندام فتنه گران در اندیمشک وجود نداشت و همه اینها مصادیقی از ولایتمداری مردم اندیمشک هستند.

وی افزود: بصیرت مردم اندیمشک در دفاع از حریم اهل البیت (ع) و محور مقاومت سوریه و عراق تعداد شهدای این شهرستان نسبت به مردم مثال زدنی و در صدر قرار داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: در حوادث دیماه سال گذشته که شاهد آشوب هایی در استان و کشور بودیم، مردم اندیمشک علارغم همه کاستی ها و کمبود ها در دفاع از رهبر و انقلاب محکم و با صلابت ایستاده اند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرهنگ عباس صفرپور درآیین تکریم و معارفه فرمانده جدید بسیج اسلام آباد سنگربا اعلام این خبر گفت: ۴۶ واحد مسکن محرومان در بخش‌های سنگر و کوچصفهان در حال احداث است که این واحد‌ها حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت ، مساحت هریک از این واحد‌های مسکونی را ۵۰مترمربع اعلام کرد و افزود: این واحد‌های مسکونی با ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار به همت بسیج سازندگی، خیران و اعطای تسهیلات بانکی ساخته می‌شود. 

وی تصریح کرد: این واحد‌های مسکونی در حال واگذاری به مددجویان است.

در ادامه این مراسم با قدردانی از تلاش‌های آقای سجودی ، حامد تقی زاده بعنوان فرمانده جدید بسیج اسلام آباد سنگر معرفی شد.

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی