Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمد حیدری رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده‌اند و هم اکنون تردد در محورهای پاوه به ویژه سه‌راهی شهدا این شهر به سمت مریوان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

او افزود: بارش باران و برف که از ظهر روز گذشته در اکثر مناطق استان کرمانشاه آغاز شده طبق پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کماکان تا اوایل امشب ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: این بارش‌ها عمدتاً به شکل باران است اما در عین حال در برخی نقاط سردسیر و گردنه‌ها مانند مله‌ماس، پلنگانه، بید سرخ و جاده‌های پاوه به شکل برف است.

حیدری با توصیه به رانندگان در خصوص همراه داشتن زنجیر چرخ، افزود: در صورت ادامه بارش‌ها امکان اینکه تردد در برخی محورهای دیگر نیز تنها با زنجیر دچرخ امکان پذیر باشد، وجود دارد.

او همچنین به وقوع سه فقره سانحه رانندگی در محورهای استان کرمانشاه طی شب گذشته اشاره کرد و افزود: در این حوادث دو دستگاه خودروی وانت و یک دستگاه پژو ۴۰۵ واژگون شدند که البته خوشبختانه تلفات جانی به همراه نداشت.

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: در این حوادث که به خاطر لغزنده بودن جاده‌ها و رعایت نکردن سرعت مطمئنه رخ داد، پنج تن مصدوم شدند.

حیدری با تاکید بر اینکه رانندگان حتماً تجهیزات و امکانات زمستانی به همراه داشته باشند، گفت: همراه داشتن زنجیرچرخ و استفاده از آن در صورت نشستن برف بر سطح جاده الزامی است.

او افزود: رعایت فاصله طولی و داشتن سرعت مناسب، اطمینان از سالم بودن لاستیک و بخاری خودرو نیز نقش مهمی در ایمنی و سلامت رانندگان در هوای بارانی و برفی دارد.

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه در ادامه از برخورد با رانندگان متخلف خبر داد و گفت: انجام دو تخلف حادثه‌ساز موجب توقیف ۷۲ ساعته خودرو می‌شود، بنابراین رانندگان باید مراقب رفتار خود باشند.

سرهنگ حیدری در پایان گفت: ۷۰ گشت محسوس و نامحسوس پلیس برای کنترل رفتار رانندگان و همچنین کمک به آن‌ها در جاده‌های استان کرمانشاه حضور دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راه استان جاده خودرو رئیس پلیس هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت و بهبود وضعیت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گرو همکاری و مشارکت های مردمی و سازندگان است گفت: دولت در حال حاضر با عرضه زمین و در اختیار قرار دادن این اراضی به متقاضیان و پرداخت تسهیلات ساخت روند را برای ورود بیشتر متقاضیان فراهم می‌کند.

وی افزود:  حدود ۲میلیون و ۵۰۰هزار پروژه نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که دولت می تواند با استفاده از ظرفیت های مردمی و عرضه زمین  این پروژه ها را  تا پایان دولت سیزدهم تحویل دهد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن توضیح داد: در حال حاضر روند ساخت یکی از سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن به مساحت ۵۶۰ هکتار ظرفیت ساخت بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی را در خود دارد.

وی یادآور شد: حضور مردم در پروژه های نهضت ملی مسکن زمینه ساز تسریع در اجرای خانه های ویلایی و پروژه های کوتاه مرتبه می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: شهرک پرنیان در ۲۰ کیلومتری پردیسان محدوده امامزاده عبدالله (ع) قرار دارد که در آن دو مجموعه مجزا احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مدیران استان طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان یک اولویت و برنامه اساسی پیگیری می‌کنند، ادامه داد: در  شهرهای مرکزی  کشور روند ساخت۷۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • احتمال ریزش سنگ، با بارش باران در جاده چالوس
  • بارش باران و احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • جاده‌های کرمانشاه از امروز شلوغ می‌شود/رانندگان احتیاط کنند