Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اسامه حمدان» یکی از رهبران ارشد جنبش حماس در مراسمی در شرق لبنان تصریح کرد که ملت فلسطین در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی با تمامی قدرتی که دارد، سر تسلیم فرود نمی آورد. و طرح آمریکایی «معامله قرن» هرگز اجرایی نخواهد شد.

یکی از رهبران ارشد جنبش حماس تاکید کرد که ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی سر تسلیم فرود نمی آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: یک غافلگیری در کرانه باختری برای دشمن صهیونیستی، همه را متحیر خواهد کرد. قدس تا ابد عربی باقی خواهد ماند و ما غیر از این را نخواهیم پذیرفت.

حمدان با تاکید بر اینکه طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن هرگز اجرا نمی شود و کسی آن را نخواهد پذیرفت، عنوان کرد که مقاومت فلسطین این طرح را خنثی خواهد کرد.

این رهبر حماس افزود که جنبش متبوعش به دنبال آزادسازی فلسطین از رود اردن تا دریای مدیترانه است و این حداقل خواسته مقاومت است.

اسامه حمدان خاطرنشان کرد: اردوگاه های آوارگان فلسطینی در لبنان به هیچ وجه مکانی برای تنش و ناامنی نخواهد بود. هدف ما یکپارچه سازی تلاش های امت برای مقابله با دشمن صهیونیستی و آزادسازی فلسطین است.  / مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس از آمریکا تضمین می‌خواهد که اسرائیل به رفح حمله نخواهد کرد

اسامه حمدان، سخنگوی ارشد حماس، می‌گوید که برای موافقت با هرگونه توافق آتش‌بس، این جنبش به تضمین آمریکا نیاز دارد که نظامیان اشغالگر اسرائیلی حمله زمینی به رفح را انجام ندهند.

وی به الجزیره گفت: ما همچنان در مورد موضوعات اصلی صحبت می‌کنیم که آتش بس کامل و خروج کامل [اسرائیل]از غزه است. متأسفانه نتانیاهو یک بیانیه صریح داشت که می‌گفت صرف نظر از هر آتش‌بسی یا نه، او حمله به رفح را ادامه می‌دهد و این بدان معناست که آتش‌بسی وجود نخواهد داشت.

او افزود: درک ما برای دستیابی به آتش بس به این معنی است که دیگر هیچ حمله‌ای در غزه از جمله رفح انجام نخواهد شد.
حمدان دیروز با اشاره ضمنی به سنگ اندازی آمریکا در روند مذاکرات آتش بس گفت که اگر ایالات متحده تصمیم بگیرد، جنگ می‌تواند فوراً پایان یابد.

پیش از این، یکی از مقامات ارشد حماس که نام او فاش نشده در مصاحبه با شبکه الجزیره گفت: «اشغالگران با اصرار بر ادامه جنگ مانع از توافق می‌شوند. رژیم صهیونیستی به دنبال معامله‌ای برای بازپس گیری اسرای خود است بدون اینکه این موضوع را با پایان دادن به تجاوز مرتبط کند». 

این مقام حماس تاکید کرد که این گروه «تحت هیچ شرایطی با توافقی که به صراحت شامل توقف جنگ در غزه نباشد» موافقت نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • طرح توهمی نتانیاهو برای غزه بعد از قتل عام فلسطینی‌ها
  • حماس از آمریکا تضمین می‌خواهد که اسرائیل به رفح حمله نخواهد کرد
  • نگرانی از سرایت اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی به جهان عرب
  • نگرانی از اعتراضات ضدصهیونیستی در عربستان،‌ مصر و اردن
  • حماس: اگر آمریکا تصمیم بگیرد که جنگ متوقف شود، این اتفاق خواهد افتاد
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌های این کشور ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از کلمه «اسرائیل» در رسانه‌های عراقی
  • جلالی: با استمرار «فعالیت رسانه‌ها» و «اعتراضات دانشجویی» موضوع غزه «مساله اول» باقی می‌ماند
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است