Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@22:16:46 GMT

آثار استاد علی‌اکبر پرورش در قم رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۰۷۰۱

آثار استاد علی‌اکبر پرورش در قم رونمایی شد

با حضور آیت الله مقتدایی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه و سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی مشاور مقام معظم رهبری در امور نیروهای مسلح از آثار استاد پرورش رونمایی شد. ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هم زمان با پنجمین سالگرد ارتحال استاد پرورش مراسم رونمایی از آثار وزیر سابق آموزش و پرورش در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از کتب جلوه‌هایی از عاشورا، در انتظار ظهور، نگرشی به نظام خانواده در اسلام، فرصتی برای خودسازی و راهیابی به ملکوت قرآن از آثار استاد پرورش و همچنین چاپ جدید کتاب "خاطراتی از استاد پرورش" به قلم مرتضی نجفی قدسی به همراه آلبوم تصاویری از آن مرحوم رونمایی شد.

همچنین در پایان این مراسم از زحمات مرتضی نجفی قدسی مدیردارالقرآن علامه طباطبایی به خاطر نگارش کتابی در زمینه مرحوم پرورش تجلیل شد.

آیت الله نوری همدانی: مرحوم پرورش در زمینه خدمتگذاری به مردم و تعلیم و تعلم خوش درخشیداستاد پرورش به مضامین قرآن مسلط و با نهج البلاغه همنشین بود

مرحوم پرورش در سال 61 به عنوان وزیر آموزش و پرورش از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفت و در این سمت نیز منشاء خدمات بسیاری شود به گونه‌ای که چندین بار امام راحل (ره) از خدمات استاد پرورش به نیکی یاد کردند.

ایشان همچنین نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره‌های اول، سوم و چهارم و مدتی عضو هیأت رئیسه، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی دوره اول، نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی دوره چهارم منصوب شد. نمایندگی مجلس خبرگان قانون اساسی و عضویت در شورای عالی دفاع از دیگر خدمات سیاسی مرحوم پرورش بود.

انتهای پیام/ش

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان

مرحوم عباسعلی چاه کبوتری پدر شهید روز یکشنبه بر اثر بیماری و کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع وی صبح امروز در گرگان تشییع و در گلزار شهداء در امامزاده عبدالله این شهر در خاک آرام گرفت.

مراسم بزرگداشت مرحوم چاه کبوتری هم امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت در مسجد جامع روستای رحمت آباد برگزار می شود.

شهید والامقام عباس چاه کبوتری در روز دوازدهم اسفند سال شصت و پنج در سن شانزده سالگی و در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مجتهدی حال فلسفی‌اش از قال فلسفی‌اش بیشتر بود
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی