Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال بارش برف در آذربایجان شرقی، مدارس برخی شهرستان‌های این استان، تعطیل اعلام شد.

به گزارش ایسنا، به دنبال بارش سنگین برف و برودت هوا در نواحی پنجگانه تبریز، مدارس استثنائی، پیش دبستانی، دبستان روستایی و شهری در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.

در مناطق اسکو و شهر جدید سهند، خسروشاه و ایلخچی، مدارس استثنائی، پیش دبستانی، دبستان روستایی و شهری در شیفت صبح تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه مقاطع تحصیلی شیفت صبح شهرستان جلفا (شهری و روستایی) فردا (شنبه هشتم دی ماه) تعطیل اعلام شد، بر همین اساس، به جز امتحانات نهایی، امتحانات داخلی آموزش و پرورش لغو و به روز دیگری موکول و امتحانات نهایی براساس برنامه قبلی برگزار می‌شود.

 

در منطقه سراب نیز کلیه مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل است، اما امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار خواهد شد.

در منطقه صوفیان، کلیه مدارس روستایی در تمام مقاطع تحصیلی و مدارس شهر صوفیان در دوره‌های استثنائی، پیش دبستانی و دبستان تعطیل بوده و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با ۲ ساعت تاخیر شروع می‌شو در منطقه ورزقان، کلیه مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل بوده و امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار می‌شود.

در منطقه مرند، کلیه مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل است و امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار خواهد شد.

در بخش تسوج، مدارس استثنائی، پیش دبستانی و دبستان شهری و روستای تعطیل بوده و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با دو ساعت تاخیر، شروع به فعالیت خواهند کرد و امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار می‌شود.

در منطقه کلیبر، کلیه دوره‌های تحصیلی روستایی در شیفت صبح و مدارس استثنائی، کودکستان و پیش دبستانی شهری تعطیل است، کلیه مدارس دوره‌های تحصیلی شهری نیز با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد، امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار خواهد شد.

در منطقه اهر، کلیه دوره‌های تحصیلی روستایی در شیفت صبح و مدارس استثنائی، پیش دبستانی و دبستان شهری تعطیل است، مدارس دوره‌های اول و دوم متوسطه نیز با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت کرده و امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار خواهد شد.

در منطقه خاروانا، کلیه مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی در شیفت صبح تعطیل است، توضیح اینکه امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار خواهد شد.

در منطقه خواجه، مدارس دوره‌های تحصیلی استثنایی، پیش دبستانی و دبستان شهری و روستایی تعطیل و مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر شروع خواهد شد.

در منطقه شبستر، مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی با دو ساعت تاخیر شروع می‌شود و مدارس دوره دوم متوسطه دایر است.

در منطقه چاراویماق، مدارس پیش دبستانی، دبستان روستایی در شیفت صبح تعطیل خواهد بود.

در شهرستان هریس، مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و استثنایی شهری و روستایی (بخش مرکزی وبخش خواجه) در شیفت صبح تعطیل است.

در بخش مهربان، مدارس استثنائی، پیش دبستانی، دبستان روستایی و شهری در شیفت صبح تعطیل بوده و مدارس دوره اول متوسطه با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

در منطقه هوراند، مدارس استثنائی، پیش دبستانی و دبستان روستایی در شیفت صبح تعطیل بوده و مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهری با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

در منطقه نظرکهریزی، کلیه مدارس روستایی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

 

در منطقه بستان آباد، کلیه مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستای در شیفت صبح تعطیل است.

لازم به ذکر است؛ امتحانات نهایی در تمامی مقاطع تحصیلی و شهرستان‌ها طبق برنامه برگزار خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تعطیلی مدارس بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمداشرفی با بیان اینکه این طرح‌ها درقالب آبرسانی به یک مجتمع و دو روستا در حال انجام هستند، اظهار داشت: آبرسانی به مجتمع ۵ روستایی حمزیان شامل روستا‌های قورول سفلی، بالاکهریز، قره کهریز، حمزیان علیا و حمزیان سفلی و روستا‌های علی آباد و فیض آباد این طرح‌ها را شامل می‌شود.

وی افزود: در اجرای این طرح‌ها حفر یک حلقه چاه، احداث و راه اندازی ایستگاه سرچاهی، لوله گذاری خط انتقال به طول ۱۶ کیلومتر، ایستگاه‌های پمپاژ و مخازن ذخیره آب پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، اتمام و بهره برداری از این طرح‌ها را سه ماهه اول سال جاری اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح ها، ۲۵۳ خانوار روستایی با ۸۶۹ خانوار از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • گپ و گفت با معلم امدادگر/ نقش معلمان در جامعه روستایی
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در آذربایجان شرقی
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی