Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-با برپايي ميز خدمت در نماز جمعه نيشابور رئيس و جمعي از مسئولين واحدهاي اداري و نيز مدير عامل انجمن حمايت از زندانيان پاسخگوي مشکلات اقشار مردم و بالاخص خانواده هاي زندانيان بوده و راهکارهاي لازم ارائه گرديد.

به گزارش خبرنگار آريا در نيشابور ،رئيس اداره زندان واقدامات تاميني  شهرستان نيشابور اظهارکرد: ستاد برگزاري نماز جمعه نيشابور با همکاري ادارات دولتي شهرستان و در راستاي خدمت رساني به مردم با برپايي ميز خدمت، الگوي خدمت رساني را هر هفته در نماز جمعه برپا نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا رجبي گفت: يکي از اقدامات ارزنده ستاد نماز جمعه که با حمايت حجت الاسلام يعقوبي  امام جمعه  نيشابورهمراه بوده، برپايي ميز خدمت با حضور مسئولين ادارات دولتي در شبستان خدمت مسجد جامع مي باشد که در روز جمعه هر هفته از سوي يکي از ادارات دولتي شهرستان جهت ارائه خدمت و پاسخگويي به اقشار مختلف مردم برپا مي گردد.
وي خاطرنشان کرد: برابر برنامه زمانبندي اعلام شده از سوي ستاد نماز جمعه شهرستان، ميز خدمت اختصاص به اداره زندان داشته که در اين راستا رئيس و جمعي از مسئولين واحدهاي اداري و نيز مدير عامل انجمن حمايت از زندانيان پاسخگوي مشکلات اقشار مردم و بالاخص خانواده هاي زندانيان بوده و راهکارهاي لازم ارائه گرديدکه حجت الاسلام يعقوبي، امام جمعه نيشابور دقايقي با حضور در کنار مسئولين زندان، از پيگيري و پاسخگويي مشکلات مراجعين تقدير و تشکر نمود.
رجبي يادآورشد: همزمان با برگزاري ميز خدمت، نمايشگاه آثار صنايع دستي زندانيان شامل تابلو فرش، آثار بافندگي و چوبي ، قلم زني بر روي برنج و فيروزه تراشي زندانيان در محل صحن مسجد جامع، در معرض بازديد امام جمعه ، اعضاي ستاد نماز جمعه شهرستان و نيز نمازگزاران قرار گرفت.
رئيس اداره زندان واقدامات تاميني  شهرستان نيشابور تصريح کرد: همچنين طرح پزشک آدينه جهت ويزيت رايگان مراجعين، مشاوره حقوقي ، مذهبي  و خانوادگي جهت ارتقاء آگاهي هاي حقوقي توسط وکلاي دادگستري و کارشناسان مذهبي و خانواده و نيز طرح کتاب سلام به منظور ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني همزمان با ميز خدمت ادارات در مسجد جامع برپا مي شود.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برپايي ميز خدمت نمايشگاه آثار صنايع دستي زندانيان در نماز جمعه نيشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد