Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رضا مسعودی، سرپرست دانشگاه واحد و علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، از آغاز به کار این واحد دانشجویی پس از سه روز تعطیلی خبر داد و گفت: واحد علوم و تحقیقات از صبح امروز بازگشایی شده و سرویس‌های دانشجویی در محل مورد نظر مستقر شده و به کار جابجایی دانشجویان می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: شرکت  "واحد‌ گشت"  به عنوان پیمانکار جدید واحد حمل و نقل واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی به کار جابجایی مراجعه‌کنندگان و دانشجویان این دانشگاه ادامه می‌دهد.

چهارم دی، واژگونی یکی از اتوبوس‌های حمل و نقل واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی باعث جانباختن 10 دانشجو و مصدومیت 25 سرنشین شد. واحد علوم و تحقیقات پس از این حادثه به مدت سه روز تعطیل شد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان

 کامبیز نرماشیری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از افزایش ۶ رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان خبر داد و اظهار کرد: این واحد دانشگاهی به‌منظور پاسخگویی به نیاز استان و با هدف توسعه و تعالی منطقه اقدام به گسترش، راه‌اندازی و تصویب رشته‌های تحصیلی به‌ویژه در مقطع کارشناسی ارشد کرده است.

وی با اشاره به سیل مشتاقان به تحصیل در مقاطع عالی تحصیلات تکمیلی در استان سیستان و بلوچستان، اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان با توجه به رسالت اصلی خود، یعنی هموار کردن مسیر پیشرفت و مرتفع کردن مشکلات آموزشی، توانست بر اساس ظرفیت مناسب علمی خود موفق به افزایش ۶ رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه افزایش رشته محل‌ها در استان بستری مناسب برای اجرای عدالت آموزشی و رفاه داوطلبان است، گفت: رشته‌های روانشناسی تربیتی، مشاوره (گرایش مشاوره خانواده)، فیزیولوژی ورزشی (گرایش فیزیولوژی ورزشی کاربردی)، رفتار حرکتی (گرایش آموزش تربیت‌بدنی) و مدیریت دولتی با دو گرایش توسعه منابع انسانی و مدیریت رفتار سازمانی، رشته‌هایی هستند که بر اساس مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان مصوب شده و پذیرش دانشجو در این رشته محل‌ها برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • اخذ چهار گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت
  • صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقات«هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» دانشگاه آزاد سیرجان