Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: دشمن نمی‌خواهد نرم‌افزار انقلاب اسلامی برای سایر کشور‌ها مدل شود و به همین جهت تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این مهم انجام می‌دهد. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سعید جلیلی در همایش علمی تخصصی «۴۰ سال توطئه ۴۰ سال مقاومت» در دانشگاه عالی دفاع ملی اظهار کرد: همیشه جنگ‌های رژیم صهیونیستی در منطقه در طول دهه‌های گذشته با پیروزی آن‌ها همراه بود، اما تکثیر الگوی انقلاب اسلامی، شکست‌های مختلف ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و اخیرا ۲ روزه را برای آن‌ها در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: دشمن نمی‌خواهد نرم‌افزار انقلاب اسلامی برای سایر کشور‌ها مدل شود و به همین جهت تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این مهم انجام می‌دهد.

تکمیل می‌شود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سعید جلیلی شورای عالی امنیت ملی نماینده مقام معظم رهبری الگوی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر