Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین شکست متوالی در غیبت پادشاه نیز رقم خورد.

طرفداری- شاگردان داک ریورز در لس آنجلس کلیپرز، موفق شدند با نتیجه 107-118، لس آنجلس لیکرز را شکست دهند.

تاریخ ورزشگاه ساعت شنبه 8 دی 1397- 29 دسامبر 2018 استاپلس سنتر 7:00 صبح گزارش بازی

لس آنجلس کلیپرز بازی را بهتر آغاز کرد. یک بازی تیمی از آن ها باعث شد تا ستاره خاصی در کوارتر اول نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براندان اینگرام، شاخص ترین عملکرد را در میان بازیکنان لیکرز در وقت نخست داشت. کوارتر اول با نتیجه 23-28 به سود کلیپرز خاتمه یافت. در کوارتر دوم، لیکرز بازی را در دست گرفت تا نیمه اول را با برتری به پایان برساند. زوباک در ابتدا، کایل کوزما در میانه و تایسون چندلر در اواخر این کوارتر خوب بازی کردند. از بازی لو ویلیامز و دنیلو گالیناری در کوارتر دوم نیز نباید گذشت. نتیجه کوارتر دوم، 31-23 به سود لس آنجلس لیکرز بود.

با شروع نیمه دوم، کلیپرز باز هم بر مسابقه مسلط شد. لو ویلیامز و بازیکن سال اولی کلیپرز یعنی گیلگوس الکساندر، در این وقت از بازی درخشیدند. لانزو بال نیز پرتاب های سه امتیازی خوبی را به ثبت رساند هر چند در فاز دفاعی، اشتباهاتی داشت. پیروزی شاگردان داک ریورز در کوارتر پایانی نیز ادامه داشت. این بار قاطع تر. لو ویلیامز با یک بازی همه جانبه نشان داد ارزش هایش خیلی بیش تر از جایزه بازیکن ششم سال است. در پایان لس آنجلس کلیپرز با نتیجه 107-118 در این دیدار پیروز شد. طعنه جالب لو ویلیامز به حرکت رقص با گیتار لنس استیونسن نیز نکات جالب و بامزه این دیدار بود.

آمار بازی تیم درصد پرتاب موفق پرتاب سه امتیازی ترن اور ریباند لس آنجلس لیکرز 41.4% 36.7% 17 50 لس آنجلس کلیپرز 44% 31.6% 12 53

 

تیم بازیکن امتیاز بازیکن پاس منجر به گل بازیکن ریباند لس آنجلس لیکرز کایل کوزما 24 لانزو بال 6 تایسون چندلر 15 لس آنجلس کلیپرز لو ویلیامز 36 مارچین گورتات 5 گالیناری-هریس 10

جدول بسکتبال NBA

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی

تیم‌های بسکتبال دنور ناگتس و اوکلاهماسیتی تاندر با پیروزی مقابل حریفان به مرحله دوم سری پلی‌آف لیگ NBA صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم دنور ناگتس، مدافع عنوان قهرمانی لیگ NBA در بازی پنجم از سری پلی‌آف کنفرانس غرب لیگ NBA میزبان لس‌آنجلس لیکرز بود و با شکست این تیم راهی مرحله نیمه نهایی این کنفرانس شد.

مربی سال NBA معرفی شد

چهارمین پیروزی دنور در این سری در حالی رقم خورد که دو تیم تا ثانیه‌های پایانی بازی در امتیاز 106 مساوی بودند. شوت 2 امتیازی جمال ماری، گارد کانادایی دنور، برد و صعود را برای این تیم به دنبال داشت. او 32 امتیاز در مجموع به دست آورد. نیکولا یوکیچ، ستاره صربستانی دنور نیز با ثبت 25 امتیاز، 20 ریباند و 9 پاس گل، دابل دابل کرد. 30 امتیاز، 9 ریباند و 11 پاس گل لبران جیمز نیز برای لیکرز، سودی نداشت.

دنور در مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس غرب به مصاف مینه‌سوتا می‌رود.

تیم میامی هیت در حالی که لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی تیم اینتر میامی را به عنوان میهمان ویژه در جایگاه تماشاگران داشت از بوستون سلتیکس شکست خورد. بم آدبایو 25 امتیاز و 17 ریباند برای هیت و درک وایت 38 امتیاز برای سلتیکس در این دیدار کسب کردند.

لوئیس سوارس، سرخی بوسکتس و جوردی آلبا دیگر بازیکنان تیم فوتبال اینتر میامی بودند که در سالن کیسیا سنتر حضور داشتند.

نتایج دیدارهای صبح امروز، سه‌شنبه به شرح زیر است:

بوستون 102 - میامی 88 (3 بر یک به سود بوستون)
اوکلاهماسیتی 97 - نیواورلینز 89 (4 بر صفر به سود اوکلاهماسیتی)
لیکرز 106 - دنور 108 (4 بر یک به سود دنور)

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی