Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاورفنی دروازبانان تیم های ملی فوتبال بانوان گفت: دروازبانانی که برای اردوهای تیم ملی انتخاب می شوند، نباید خیالشان آسوده شود که تا ابد گلر تیم ملی هستند.

محمد حبیبی، مشاورفنی دروازبانان تیم های ملی فوتبال بانوان گفت: هفته گذشته اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال برگزار شد که 5 گلر را به این اردو دعوت کرده و تمرینات مختلفی را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همانطور که می دانید 12 تیم در لیگ برتر حضور دارند و هر تیم دارای دو گلر است و درواقع 24 دروازبان در مسابقات لیگ حضور دارند که از این تعداد، 14 گلر را به اردوهای تیم ملی دعوت کرده و عملکردشان را مد نظر داشتیم. دروازبانانی که برای اردوهای تیم ملی انتخاب می شوند، نباید خیالشان آسوده شود که تا ابد گلر تیم ملی هستند.  رقابت بین دروازبانان شدید است و تمام بازیها را رصد می کنم.

شاخصه های حضور دروازه بانان در تیم ملی فوتبال

مشاورفنی دروازبانان تیم های ملی فوتبال بانوان گفت: عملکرد دروازه بانان برایم بسیار اهمیت دارد. تداوم کار گلرها در تیم های لیگ برتر برای من یکی از انتخاب شاخصه های حضور دروازه بانان در تیم ملی فوتبال است. ضمن اینکه عملکرد فنی، کاری که در لیگ برتر انجام می دهند و عملکردشان در تمرینات  از دیگر شاخص های انتخاب آنها خواهد بود.
وی در ادامه افزود: در رده جوانان و نوجوانان استعدادیابی کردیم و گلرهای خوبی را انتخاب کردیم. بدون شک با تمرینات و آموزش هایی که این گلرها می بینند، در دوره نهایی می توانیم شرایط خوبی داشته باشیم. علاوه بر تمرینات باید از لحاظ شرایط روحی و روانی نیز روی دروازه بانان کار شود./ سایت رسمی فدراسیون فوتبال

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد

برای نخستین بار بانوان تبریزی مجوز حضور در ورزشگاه یادگارامام (ره) را کسب کرده و برای تماشای دیدار تراکتور و ذوب آهن در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر به ورزشگاه رفتند.

با این حال سازمان لیگ با ارسال نامه به هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی اعلام کرد حضور بانوان هوادار در این ورزشگاه امکان پذیر نخواهد بود.

سازمان لیگ در این نامه نوشته است: بنا به مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان‌پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیرسخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم از مسیر‌های پیرامونی ورزشگاه از بدو ورود و استقرار در استادیوم یادگار امام تبریز، تا پایان هر رقابت، ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد