Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز زنجان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور کشور هر ساله متولی برگزاری جشنواره قرآن و عترت دانشجویی است، گفت: مرکز زنجان چند سال است که رتبه برتر را به همت دانشجوی فعال قرآنی، رحمان نجفی کسب کرده است. ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

محمدکاظم صفیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  در زنجان با اشاره به اینکه در دانشگاه پیام نور 10 انجمن علمی، چهار کانون فرهنگی و یک تشکل بسیج دانشجویی فعالیت دارد، اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی شامل قرآن و عترت، کانون مهر، کانون هلال احمر و کانون ادبی سحر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت کانون قرآن و عترت گفت: این کانون در راستای ترویج معارف دینی و قرآنی فعالیت می‌کند و با شناسایی ظرفیت‌های قرآنی دانشجویان را، به جشنواره قرآن و عترت معرفی می‌کند.

اعتکاف سه روزه دانشجویان برای حمایت از ملت یمن در دانشگاه تهران + عکسجنبش عدالتخواه دانشجویی هم «پوری‌حسینی» را به مناظره فراخواندفراخوان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هنری دانشجویان منتشر شد

مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز زنجان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور کشور هر ساله متولی برگزاری جشنواره قرآن و عترت دانشجویی است، تصریح کرد: مرکز زنجان چند سال است که رتبه برتر را به همت دانشجوی فعال قرآنی، رحمان نجفی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه جشنواره قرآنی در شش بخش آوایی، معارفی، هنری، ادبی و فرهنگی و فناوری است، بیان کرد: فعالیت کانون قرآن و عترت به همت این دانشجوی فعال قرآنی در راستای فناوری بسیار بالا بوده است که ایجاد وبلاگ قرآنی و فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی از این نوع فعالیت‌ها است.

 صفیاری افزود: فعالیت کانون‌ها در راستای کارهای فرهنگی است و برنامه‌های علمی و پژوهشی توسط انجمن‌های علمی تحت نظر استاد راهنما پیگیری می‌شود و برگزاری سمینارهای علمی و مسابقات و جشنواره‌های علمی را این مقام مسئول به عنوان نمونه شاهد فعالیت‌های انجمن‌های علمی متذکر شد.

وی افزود مدیریت کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی توسط دبیران صورت می‌گیرد که نوع انتساب این دبیران با برگزاری انتخابات شورای مرکزی و دبیران کانون‌ها و انجمن‌ها بر اساس تقویم فرهنگی وزارت علوم برگزار می‌شود که زمان انتخابات دبیران و شورای مرکزی کانون‌ها اردیبهشت هرسال و انجمن‌های علمی اواخر هر سال صورت می‌گیرد.

مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات کانون‌ها در اردیبهشت سال گذشته افزود: ترم آینده انتخابات انجمن علمی برگزار می‌شود که کاندیدای دبیری  انجمن‌های علمی خود را به امور فرهنگی معرفی خواهند کرد تا فعالان فرهنگی در انتخابات شرکت کرده و انتخابات دبیران به صورت صحیح صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این مرکز فقط تشکل بسیج دانشجویی حوزه شهید همت فعالیت دارد که از بدو تاسیس تا به امروز فعالیت بسیار خوبی  را داشته است که این نهاد در چالش‌های کشوری و رویدادهای تقویمی بسیار خوب و قوی نقش آفرینی کرده است، گفت: دانشگاه پیام نور از بابت حضور تشکل بسیج دانشجویی حوزه شهید همت که یک تشکل مذهبی دینی و مرتبط با نهادهای انقلابی است افتخار می‌کند.

 صفیاری افزود: این تشکل منسجم با نقش آفرینی‌هایی که از بدو تاسیس تا به امروز داشته است در سال جاری فقط تعداد فعالان این تشکل به هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام/ش

R41375/P/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۲۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد

مطابق شاخص‌های نظام رتبه‌بندی وبومتریکس، دانشگاه بیرجند از میان ۳۲ هزار موسسه جهانی در رتبه ۲ هزار و ۷۳۸ قرار گرفته است که در این خصوص هزار و ۱۳۱ پله در سطح جهان ارتقا داشته است.

این رتبه‌بندی بر اساس شاخص‌هایی همچون تعداد مقالات پراستناد، تعداد ارجاعات به مقالات پژوهشگران در پایگاه Google Schoolar و تعداد لینک‌های دریافتی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید

 رقابت ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور

رتبه‌بندی وبومتریکس شاخصی برای رتبه‌بندی وب سایت‌های دانشگاه‌ها و مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی دنیا است که از سوی مؤسسه تحقیقاتی (CSIC) Consejo Superior de Investigaciones Cientificas در کشور اسپانیا از سال ۲۰۰۴ مشغول به فعالیت است.

این مؤسسه هر شش ماه یکبار وب سایت‌های بیش از ۳۲ هزار دانشگاه و مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی را از بین ۲۰۰ کشور جهان مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • تجلیل از استاد برتر دانشگاه شیراز
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان