Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@14:54:07 GMT

فیلم پیمان معادی 4 میلیاردی شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۳۰۵۹

فیلم پیمان معادی 4 میلیاردی شد

فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» در جدیدترین آمار فروش سینما با ۴ میلیارد تومان در صدر جدول فروش فیلم های جدید قرار دارد.

جدیدترین آمار فروش فیلم های سینمایی نشان می‌دهد که آخرین ساخته پیمان معادی با وجود فیلم های کمدی تازه اکران شده همچنان پرفروش است.
فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شده درامی مربوط به روزهای بمباران تهران در جنگ تحمیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیلا حاتمی، پیمان معادی، حبیب رضایی و سیامک انصاری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

پیمان مَعادی (زادهٔ ۱۳۴۹ در نیویورک) کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر ایرانی-آمریکایی است و در ۵ سالگی به ایران آمد. این بازیگر در حال حاضر متاهل بوده و نام همسر او رانا حمیدی است و دو فرزند دختر و پسر به نام های باران و رایان دارد. پدر پیمان معادی فوت شده و مادرش در قید حیات است.او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «دربارهٔ الی» به عنوان بازیگر صاحب سبک، شناخته شد.

برندهٔ سیمرغ بلورین ۳۶امین جشنواره فیلم فجر. او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین دریافت کرد.پیمان معادی از بازیگران ایرانی بین المللی است از مهم ترین نقش های بین المللی او میتوان در نقش علی در فیلم Camp Xray و در نقش پدر نصیرخان در سریال تحسین شده the night of اشاره کرد./خبرآنلاین

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ساوث‌چاینامورنینگ، تنها چند هفته پس از گفت‌وگوهای رسمی درباره ورود ژاپن به پیمان «آکوس»، «شین وون سیک،» وزیر دفاع کره جنوبی امروز چهارشنبه اعلام کرد سئول درباره پیوستن به بخشی از این پیمان امنیتی مذاکرات را آغاز کرده است.

پیمان آکوس یک پیمان دفاعی دو مرحله‌ای است که در سال ۲۰۲۱ بین آمریکا، انگلیس و استرالیا به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای عقب راندن از نفوذ فزاینده چین در منطقه آسیا و اقیانوسیه شکل گرفت.

در حالی که اولین مرحله برای ارائه فناوری زیردریایی هسته‌ای استرالیا به سه هسته اصلی محدود می‌شود، سه کشور عضو احتمال پیوستن سایر کشورها به مرحله دوم یا «ستون ۲» را افزایش داده‌اند که هدف آن اشتراک‌گذاری سایر فناوری‌های نظامی از جمله محاسبات کوانتومی و موشک‌های مافوق صوت است.

وزیر دفاع کره جنوبی در نشست مطبوعاتی پس از نشست وزرای خارجه و دفاع استرالیا و کره جنوبی در ملبورن گفت کره جنوبی می‌تواند با قابلیت‌های دفاعی، علمی و فناوری خود به مرحله دوم آکوس کمک کند.

وی دراین‌باره گفت: در جلسه امروز ما همچنین در مورد امکان مشارکت با مرحله آکوس بحث کردیم. ما از فعالیت های مرحله دوم آکوس حمایت می کنیم و از اینکه اعضا کره جنوبی را به عنوان شریک در نظر می گیرند، استقبال می کنیم.

کد خبر 6093972

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • کره‌ جنوبی به دنبال عضویت در پیمان «آکوس»
  • محل خانه‌های یک میلیاردی تهران لو رفت!
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان
  • رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان | این خانم روان درمانگر سریال است یا...؟ | پاشنه آشیل «افعی تهران» | ببینید
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • امیر جدیدی بازیگر یک پروژه بین المللی شد
  • رِندی پیمان معادی در «افعی تهران»/ اشکال این اتاق درمان کجاست؟