Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:جسد یک خانم دندانپزشک پس از کشته شدنش به آتش کشیده شد. این راز در سینه مرد پرشیا سوار است.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در این باره اظهار داشت:ساعت ۲۳ دوم دی ماه از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک آتش سوزی کلانتری ۱۷۶ حسن آباد اعلام شد. با حضور مأموران در محل اعلام شده در یک زمین کشاورزی در منطقه فشافویه، جسد کاملا سوخته شده‌ای کشف شد که بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل Murder و تشخیص هویت پلیس Police آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد جسد متعلق به یک خانم است که به علت شدت سوختگی عملا امکان شناسایی آن وجود نداشت.

همزمان با کشف جسد سوخته شده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی سوابق پرونده فقدان افراد اطلاع پیدا کردند که پرونده فقدان یک خانم ۴۰ ساله در کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس تشکیل و در حال رسیدگی است؛ همسر این خانم پس از شناسایی جسد متعلق به همسرش، در اظهاراتش عنوان کرد: همسر بنده در یک مطب پزشکی به عنوان دندانپزشک مشغول به کار بود و صبح روز دوم دی ماه امسال همچون روال همیشگی جهت رفتن به مطب با کرایه‌ی آژانس به محل کارش رفت، اما پس از گذشت چند ساعت و در تماسی که با محل کارش داشتم، همکارانش عنوان کردند که او مراجعتی به مطب نداشته است.

کارآگاهان اداره دهم با شناسایی راننده آژانس اطلاع پیدا کردند که مقتوله در مسیر رفتن به محل کارش، به صورت تلفنی با شخصی مشاجره داشته و پس از پایان تماس خود از راننده آژانس خواسته تا با تغییر مسیر، وی را به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب برساند؛ راننده آژانس در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: زمانیکه خانم دکتر را به مقابل ایستگاه مترو رساندم، ایشان سوار یک پرشیا سفید رنگ با یک سرنشین آقا شد و من نیز محل را ترک کردم.

با توجه به اظهارات راننده آژانس خودرو، کارآگاهان به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب مراجعه و در بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ی محدوده ایستگاه موفق به شناسایی خودرو پرشیا سفید رنگی شدند که مقتوله در حال سوار شدن به آن بود.

با شناسایی مالک خودرو پرشیا به هویت سعید. ز. در منطقه مشیریه، کارآگاهان اقدام به دستگیری وی کردند. سعید در اظهارات اولیه منکر هرگونه اطلاع از جنایت Crime شد، اما پس از ارائه دلایل و شواهد غیرقابل انکار بویژه تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته به ناچرا لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

سعید در خصوص ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت: چندی پیش سهامی به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان خریداری کرده و پس از مدتی به پشتوانه‌ی سهام، یک وام ۶۰ میلیون تومانی دریافت کردم؛ پس از مدتی تصمیم به فروش سهام خود گرفته و بواسطه یکی از دوستان سهام را به خانم دکتر فروختم و ایشان نیز تمامی پول سهام را پرداخت کرد. در زمان انتقال سهام به مقتوله متوجه شدم که انتقال قانونی سهام تنها پس از تسویه‌ی کامل وام دریافتی امکان پذیر می‌باشد؛ به همین علت از مقتوله درخواست زمان کرده تا وام دریافتی را تسویه کنم و ایشان نیز چندین نوبت به بنده فرصت دارد، اما با این وجود نتوانستم وام خود را تسویه کنم تا اینکه صبح روز حادثه Incident خانم دکتر با من تماس گرفت و زمانیکه به ایشان عنوان کردم که هنوز اقدامی در خصوص تسویه‌ی وام صورت نگرفته، تهدید کرد که از بنده به اتهام کلاهبرداری Fraud شکایت خواهد کرد؛ از ایشان خواهش کردم تا حضورا ملاقات کنیم و به پیشنهاد بنده به مقابل ایستگاه مترو جوانمرد قصاب آمد و آنجا سوار ماشین بنده شد؛ در طول مسیر حرکت به سمت محل کار خانم دکتر از ایشان درخواست مهلت دوباره کردم، اما ایشان دیگر حاضر به دادن فرصت نبود و مجددا تهدید خود مبنی بر طرح شکایت را تکرار کردند؛ در یک لحظه کنترل خودم را از دست داده و با فشار دادن گلوی خانم دکتر ایشان را خفه کردم؛ بی هدف به مسیر خود ادامه دادم تا از شهر خارج شده و وارد جاده منتهی به فرودگاه امام خمینی (ره) شدم. در نقطه‌ای خلوت جسد را از ماشین پیاده کرده و با بنزین داخل صندوق عقب، جنازه را به آتش کشیده و به سرعت از محل دور شدم.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی رئیس شعبه ۱۰۲ دادگاه عمومی و انقلاب فشافویه صادر و متهم جهت انجم تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

عمل شنیع مامور پلیس با پسری نوجوان در ماشین پلیس +عکس مدیر مجموعه ورزشی سپیده را بدبخت کرد / پای 5 زن دیگر در میان است هرچقدر به او التماس می کردم حریص تر می شد / او یک چیز را می خواست آن هم آبرویم بود ناگفته هایی از شرایط روحی راننده اتوبوس مرگ دانشجویان علوم تحقیقات هنگام حادثه + عکس دختر 11 ساله مشهدی بهزیستی را دوست دارد / او از جای سیگارهای پدر روی بدنش خسته شده مرد مشهدی در اقدامی جنون آمیز همسر، فرزند و مرد غریبه را به آتش کشید+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 9 هزار مشهدی در تله همسر پنهانی افتادند ! حیوان نمک نشناس دست صاحبش را خورد سرقت جواهرات الماس نشان از هتل لوکس مینا با بی رحمی تمام خواهرش را کور کرد زنده ماندن این پسر بچه معجزه به حساب می آید مرگ 7 نفر در برج مسکونی / 2 قربانی زنده زنده جزغاله شدند+ عکس راز دستگیری نازنین زاغری، طلب 40 ساله ایران از انگیس است ؟ شرایط اضطراری 3 دانشجوی نجات یافته حادثه اتوبوس مرگ / عکس های یادگاری و گلایه خانواده مجرحان

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents قتل Murder پلیس Police پزشکی جنایت Crime حادثه Incident کلاهبرداری Fraud جنایی اخبار حوادث قتل عکس تهران آتش خانم دکتر عکس تحقیقات دختر تصادف اتوبوس دانشجویان فیلم تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد حادثه خودرو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۲۷۰ شعبه اخذ رأی در اردبیل برای مرحله دوم انتخابات

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز با تدارک ۲۷۰ شعبه اخذ رأی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

بهروز زلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار داشت: از امروز تبلیغات 2 نامزد مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز شروع شده و تا ساعت هشت صبح 20 اردیبهشت ماه این تبلیغات در چارچوب قانونی ادامه پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرحله اول با انتخاب 6 نفر به عنوان منتخبان مجلس دوازدهم از استان اردبیل به انجام رسید و تنها حوزه انتخابیه باقیمانده برای مرحله دوم حوزه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز است که رقابت 2 نامزد به مرحله دوم کشیده شده که امیدواریم 21 اردیبهشت انتخابات باشکوهی را در شمال استان شاهد باشیم.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: 6 هزار نفر از عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی بر فرآیند انتخابات مرحله دوم نظارت کرده تا شرایط مناسبی را در انتخابات 21 اردیبهشت در مرحله دوم شاهد باشیم تا هفتمین منتخب مجلس شورای اسلامی از استان نیز مشخص شود.

زلالی افزود: ما از کاندیداها دعوت کردیم تا موارد قانونی را به آنها یادآور شویم تا خود نامزدها و طرفداران آنها قوانین و مقررات تبلیغاتی را رعایت کرده و ماده 80 و 82 تبلیغات انتخاباتی را مد نظر قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مردم شمال استان که دارای حق رأی هستند با داشتن پنج سند هویتی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند که این اسناد شامل شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه، کارت پایان خدمت و گواهینامه است که از بین 2 کاندیدا، یکی از آنها در نهایت از سوی مردم انتخاب شده و راهی مجلس خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل اضافه کرد: افرادی می‌توانند در روز 21 اردیبهشت رأی بدهند که در مرحله اول در همان حوزه انتخابیه شامل پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در انتخابات شرکت کرده باشند و یا اصلا در انتخابات رأی نداده باشند.

زلالی بیان کرد: انتخابات همچنان به صورت نیمه الکترونیکی برگزار خواهد شد و امیدواریم با مهیا شدن تمام شرایط، همراهی عوامل اجرایی، طرفداران کاندیداها و حفظ آرامش و امنیت کامل بهترین و مطلوب‌ترین رقابت انتخاباتی را شاهد باشیم.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: هیچ‌گونه مماشاتی در مقابل رخداد جرایم و تخلفات انتخاباتی انجام نخواهد شد و همچون مرحله اول با تخلفات برخورد شده و اجازه نخواهیم داد تا عده‌ای فضای امن و آرام جامعه را به خاطر برخی سوءاستفاده‌ها مخدوش کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل به زمان پخش مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها از صدا و سیما اشاره کرد و گفت: قرار است از روز دوشنبه تا روز چهارشنبه برنامه‌های مناظره و تبلیغاتی کاندیداها از شبکه سبلان پخش شود که اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیمای مرکز اردبیل انجام خواهد شد.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • پرواز با بال‌های پارچه‌ای (عکس)
  • تدارک ۲۷۰ شعبه اخذ رأی در اردبیل برای مرحله دوم انتخابات
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی
  • ماشاالله قصاب کیست و کجاست؟ (+عکس)
  • قتل خشن دو برادر تهرانی با وینچستر در نمایشگاه خودرو
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • موفقیت به لطف حجاب و ۳ فرزند