Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت پیشکمر کلاله گفت: مردم در حماسه ۹ دی یک‌بار دیگر ثابت کردند که برای اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی در برابر دشمنان تا پای جان می‌ایستند. ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

آخوند محمد امین آدینه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کلاله با اشاره به فرارسیدن سالروز قیام تاریخی 9 دی ماه 88 اظهار داشت: حماسه 9 دی نماد عزت، عظمت، استقلال و بصیرت ملت ایران بود و مردم برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این روز مردم با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمنان داخلی و خارجی در برابر دین و اسلام آن‌ها ایستادگی کنند، آن‌ها نیز در برابر همه دنیای دشمنان می‌ایستند و جان خود را فدا می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت پیشکمر کلاله بیان داشت: 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به عنوان روز بصیرت تبدیل به یک یوم الله شد. در این روز ماندگار ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی حماسه دیگر آفریدند.

9 دی خط بطلانی بر توطئه دشمنان؛ انقلاب اسلامی آزادگی و جوانمردی را به جهانیان آموختتهران| «حماسه 9 دی» حساسیت مردم را نسبت به نظام و رهبری ثابت کردهمدان|حماسه 9 دی؛ تجلی وحدت و بصیرت مردم ایران علیه دشمنان و فتنه‌گران+ فیلمعضو مجلس خبرگان رهبری: 9 دی حرکتی علیه فتنه و سیلی محکم مردمی به جریان انحرافی بود

وی ادامه داد: حماسه 9 دی غلبه لشکر اسلام بر لشکر شیطان بود. مردم در این روز تمام امیدهای واهی دشمنان داخلی و خارجی را تبدیل به یاس و ناامیدی کردند.

آخوند آدینه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره هوشیاری مردم و جوانان گفت: ما باید همواره پیرو ولایت فقیه زمان خود، مقام معظم رهبری باشیم و حواسمان جمع باشد که شاید دشمنان طراحی فتنه‌های خود را برای سال 98 کرده باشند.

وی یادآور شد: تا زمانی که ما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم تا با درایت و بصیرت ما را راهنمایی کند و ملت ایران و مسئولان با هم متحد باشند، هیچ گزندی به نظام جمهوری اسلامی نمی‌رسد.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین معزی عصر شنبه در نشست با کارکنان جمعیت هلال احمر اردبیل اظهار کرد: در سفرهای استانی حضور در گلزار شهدا و دیدار با خانواده محترم ایشان در بدو ورود به این استان را با تاسی از منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگه داشتن یاد شهیدان، مقدمه کار خویش قرار دادیم چرا که معتقدیم یاد شهدا همواره مسیر درس آموزی از سیره و منش بزرگ آنان است.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه شهدا، آنان را قهرمانان تاریخ و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت برشمرد و خاطرنشان کرد: لزوم پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی و حفظ آرمان‌های بلند تمدن‌ساز شهدا در ایران اسلامی ضروری است..

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ایران با بیان اینکه انسان برای سعادتمندی در دنیا و آخرت نیازمند الگو است، تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار بهترین الگو برای حرکت انسان در مسیر ترقی و تعالی هستند.

معزی با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره‌رفتاری اهل بیت (ع) اظهار کرد: راه شهدا ما همان راه اباعبدالله (ع) است و شهدا نیز قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهمترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ایران در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری کرده اند..

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تاکید کرد

کد خبر 6090396

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است