Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا میرسلیم، رئیس شورای عمره و عتبات دانشگاهیان استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: ستاد عتبات دانشگاهیان با همکاری نهاد مرکز اقدام به اجرای طرح زیارت اولی‌ها ویژه دانشجویانی که برای بار اول به مشهد اعزام می‌شوند، کرده است.

وی ادامه داد: در این طرح دانشجویانی که برای بار اول به مشهد مشرف می‌شوند با پرداخت 50 درصد از مجموع هزینه در این طرح شرکت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دانشجویان علاقه‌مند تا 12 دی‌ماه فرصت دارند برای استفاده از این طرح ثبت‌نام خود را نهایی کنند. این طرح در حال حاضر ویژه دانشجویان دختر است و زمان اجرای طرح ویژه دانشجویان پسر متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان عتبات عالیات زیارت اولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۳۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد

ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال گفت: فوتبال خوزستان تاوان بی‌تدبیری و حضور افراد بی‌سواد در این حرفه را می‌دهد.

افشین حاجی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: از قدیم الایام همه می دانند چه استعدادهای نابی در فوتبال خوزستان وجود دارد و این استان فوتبال خیز است اما برخلاف همه این‌ها شاهد افت فوتبال خوزستان به واسطه قعرنشینی سه نماینده این استان در لیگ برتر هستیم.

وی ادامه داد: با بی‌تدبیری فوتبال خوزستان دچار این حال و روز شده است و این وضعیت تا سال‌ها در فوتبال ایران تاثیر خود را نشان خواهد داد. مسائل فنی و تکنیک ناب خوزستانی در فوتبال ایران معروف بوده و واقعا شرایط فعلی فوتبال این استان ناراحت کننده است.

این پیشکسوت فوتبال گفت: نمی دانیم در باشگاه‌های فوتبال خوزستان چه می‌گذرد و انتخاب‌ها در این باشگاه‌ها به چه صورت است ولی بی‌شک بی‌تدبیری عامل اصلی این وضعیت است. من اصلا چنین روزهایی را برای فوتبال خوزستان متصور نبودم و این وضعیت قابل هضم نیست. درست است خیلی‌ها از حضور نسل ما در فوتبال ممانعت می‌کنند که دلیل آن را هم باید از خودشان پرسید اما واقعا دل‌مان برای فوتبال خوزستان می‌سوزد.

او خاطر نشان کرد: دوستان در سه باشگاه لیگ برتری خوزستان باید واقعیت‌ها را ببینند و ما هم که شاهد وضعیت فعلی سه تیم استان هستیم نمی‌توانیم دروغ بگوییم و واقعیت‌ها را نگوییم.

حاجی پور بیان کرد: متاسفانه جلساتی هم که در حال حاضر برای برون رفت سه تیم خوزستانی از وضعیت فعلی گرفته می‌شود، نوش دارو پس از مرگ سهراب است. تیم‌های خوزستانی که روز مدعی بودند، اکنون در وضعیت نامناسبی هستند و باید این فصل را هر طور که شده پست سر بگذارند و برای فصل آینده نیز باید افرادی به تیم‌ها اضافه شوند که با تدبیر و بهره بردن از استخوان خوردکرده‌های فوتبال خوزستان، در نهایت کمک کنند تا تیم‌های خوزستانی انتخاب‌های درست داشته باشند و مسیر درست خود را پیدا کنند.

او تاکید کرد: این فصل در سه تیم خوزستانی انتخاب‌هایی صورت گرفت که خیلی از آن‌ها حتی یک عکس هم با لباس ورزشی ندارند و معتقدم همین مسائل باعث شد فوتبال خوزستان به این روز بد دچار شود.

پیشکسوت باشگاه فولاد تاکید کرد: فوتبال خوزستان تاوان بی‌تدبیری و حضور افراد بی سواد در این حرفه را می‌دهد. پشت هر انتخابی باید مطالعه و توانایی باشد، موضوع مهمی که در تیم‌های خوزستانی شاهد نبودیم. فوتبال خوزستان در سال‌های قبل همیشه حرف اول را در فوتبال ایران می‌زد و واقعا زشت است که اکنون چنین بلایی بر سر فوتبال خوزستان آمده است و چنگ می‌زنند که از سه تیم حداقل دو تیم در لیگ بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت
  • سلام من به مدینه، به غربت صادق (ع)
  • حاجی علیزاده: امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • زیارت بقیع در سالروز شهادت صادق آل محمد (ص)
  • امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها