Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@10:03:09 GMT

ادامه جلسات مجمع به ریاست موحدی کرمانی

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۳۷۶۷

ادامه جلسات مجمع به ریاست موحدی کرمانی

ساعت24-موحدی کرمانی به عنوان نایب رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، جلسات مجمع را تا انتصاب رئیس جدید از سوی مقام معظم رهبری، اداره خواهد کرد.

غلامرضا مصباحی مقدم در ارتباط با چگونگی اداره مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی و تا پیش از انتصاب رئیس جدید توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: مثل دوره قبل که پس از رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ، بر اساس قانون مجمع نایب رئیس جلسات را اداره کرد این دوره نیز نائب رئیس جلسات را تا مشخص شدن رئیس اداره می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آیت‌الله موحدی کرمانی نایب رئییس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند.

هفت ماه و چهار روز پس از فوت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ مقام معظم رهبری در حکمی آیت‌الله هاشمی شاهرودی را به عنوان رئیس بعدی این نهاد نظارتی برای یک دوره پنج‌ساله انتصاب کردند.

در بخشی از این حکم آمده بود آیت الله آقای حاج سیّدمحمود هاشمی شاهرودی را به ریاست و جناب آقای دکتر محسن رضائی را به دبیری مجمع تشخیص مصلحت منصوب می‌کنم.

پیش از انتصاب هاشمی شاهرودی به عنوان رئیس مجمع،‌ آیت‌الله موحدی کرمانی به عنوان رئیس سنی ریاست جلسات مجمع را بر عهده داشت. وی و آیت‌الله جنتی نیز پس از وخامت حال شاهرودی در دوران ریاستش،‌ جلسات مجمع را اداره می‌کردند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز (چهارشنبه، 12 اردیبهشت ماه) با ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع این رشته در تالار پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سیدعباس هاشمی‌منش و محمد نوحی پنج کاندیدایی بودند که صلاحیت آنها برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی تایید شده بود، اما با انصراف چهار کاندیدا در نهایت رقابت بین سیدمجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش برگزار شد.

در نهایت با رای‌گیری از اعضای مجمع، سیدعباس هاشمی‌منش با کسب 36 رأی از 48 رأی مأخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد. سیدمجتبی شیرزادی نیز 12 رأی کسب کرد.

دیگر خبرها

  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی