Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المسیره به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد در عملیات تهاجمی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه قیفه در استان البیضاء خسارت‌های سنگین مالی و جانی به القاعده وارد شد.

در عملیات مذکور، شماری از مواضع بازپس گرفته شد و عناصر القاعده از آنجا بیرون رانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المسیره همچنین از انهدام خودرو حامل مهمات در جبهه الخلیفین در خب و الشعف در استان الجوف و کشته یا زخمی شدن سرنشینان آن خبر داد. یک منبع نظامی گفت در جبهه القرن در استان نهم، پنج مزدور کشته و شماری هم زخمی شدند.

این منبع نظامی همچنین از حمله توپخانه‌ای به مواضع مزدوران در جبهه الحول در نهم و کشته یا زخمی شدن شماری از آن‌ها خبر داد.

مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به نقض توافق آتش بس در الحدید ادامه می‌دهند و سنگر‌های جدیدی در جنوب این شهر برپا کردند. بر اساس این گزارش اشغالگران و مزدوران با تجهیزات سنگین، منطقه دوار الجمل در جنوب الحدیده را هدف قرار دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته

طبق گفته نیروی دریایی مالزی بر اثر برخورد ۲ بالگرد نظامی در این کشور ۱۰ نفر از سرنشینان این بالگرد‌ها کشته شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی برخورد 2 بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه 10 سرنشین این بالگردها کشته شدند.

 

.

 

نیروی دریایی مالزی در بیانیه‌ای گفت: هلیکوپترها در یک پایگاه دریایی در شمال ایالت "پراک" برای جشن نودمین سالگرد نیروی دریایی ماه آینده تمرین می‌کردند که این حادثه رخ داده است.

نیروی دریایی این کشور همچنین گفت: مرگ همه قربانیان در محل تایید شد و بقایای این افراد برای شناسایی به بیمارستان فرستاده شده است.

سقوط 2 فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن3 کشته بر اثر انفجار در شمال ایتالیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • تصرف و عدم لایروبی رودخانه‌ از مشکلات کاشان است+فیلم
  • انتقاد سناتور سندرز در سنای آمریکا علیه کمک مالی به تل آویو
  • کمک ۲۹۱۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری‌های استان
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • (ویدیو) ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی
  • فیلم| برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم