Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از کناره‌گیری جواد نکونام از سرمربیگری تیم نساجی مازندران، نام‌ گزینه‌های زیادی برای هدایت سرخپوشان مازندرانی مطرخ شده است.

به گزارش شریان نیوز،جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نیم‌فصل نخست هجدهمین دوره لیگ برتر پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان در نهایت از این تیم جدا شد و سرمربیگری تیم پیکان را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق، مسئولان باشگاه نساجی سراغ گزینه‌های مدنظر خود رفتند تا هر چه سریع‌تر جانشین نکونام را مشخص و برنامه‌های آماده‌سازی تیم خود برای تعطیلات نیم‌فصل را آغاز کنند که در میان گزینه‌های باشگاه نساجی نام مربیان مطرح و بعضاً گزینه‌های عجیبی به چشم می‌خورد.

دراگان اسکوچیچ، فیروز کریمی، محمود فکری و مجید جلالی افرادی هستند که از آنها به عنوان گزینه‌های سرمربیگری در تیم نساجی نام برده می‌شود و صحبت‌هایی نیز با این افراد انجام شده است. در کنار این اسامی، نام فرهاد مجیدی، بازیکن و ستاره پیشین تیم استقلال نیز به عنوان یکی از گزینه‌های باشگاه نساجی شنیده می‌شود که به نظر می‌رسد مطرح شدن نام او بیشتر به دلیل حضور فرزاد مجیدی در سمت سرپرستی تیم نساجی است و بسیار سخت به نظر می‌رسد این شایعه به واقعیت تبدیل شود.

تمرینات تیم نساجی قرار است از فردا (یکشنبه) آغاز شود و طبق اعلام مسئولان باشگاه نساجی، سرمربی جدید این تیم نیز تا شروع تمرینات مشخص و مراسم معارفه او در تمرین این تیم برگزار خواهد شد.

برچسب هادراگان اسکوچیچ

منبع: شریان

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است

ستاره خط دفاع لیورپول نظر خودش در مورد ورود آرنه اسلوت به آنفیلد را بیان کرده است. 

طرفداری | پس از باخت 2-0 مقابل اورتون، ویرجیل فن دایک در خصوص شایعات مربوط به سرمربیگری احتمالی آرنه اسلوت در لیورپول صحبت کرد. کاپیتان قرمزها از ورود اسلوت به تیم استبقال می کند و باور دارد که او گزینه خوبی برای جانشینی یورگن کلوپ است. فن دایک در مصاحبه با ESPN گفت:

فکر می کنم آرنه اسلوت در حال حاضر یکی از بهترین مربیان هلند است. با سبک بازی و فلسفه ای که او دارد، می تواند روی نیمکت لیورپول بنشیند.

لیورپول هفته قبل توسط آتالانتا از لیگ اروپا حذف شد و همچنین در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر، دو بار شکست خورده است. با چهار بازی باقی مانده، لیورپول سه امتیاز از آرسنال صدرنشین عقب است و منچسترسیتی هم مانند همیشه در کورس حضور دارد. کاپیتان تیم ملی هلند در پایان گفت:

فکر نمی کنم هنوز چیزی تمام شده باشد. خواهیم دید. سال آینده هم روی قهرمانی تمرکز خواهیم کرد، اما هنوز راه درازی تا پایان فصل باقی مانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران