Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، کارگاه تخصصی یک روزه با عنوان آموزش تربیت مدرس اقتصاد مقاومتی امروز  با حضور ۱۵۰ نفر از اساتید، دانشجویان و فعالان اقتصادی استان در تالار شهید کریمی دانشکده علوم پایه دانشگاه گیلان برگزار شد، شرکت کنندگان با مبانی اقتصاد مقاومتی و اهمیت آن در جامعه بیش از پیش آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الله عبدالملکی استاد دانشگاه امام صادق (ع) و قائم مقام انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی از تهران که مدرس این دوره آموزشی ۶ ساعته بود گفت:اقتصاد مقاومتی اقتصادی است که بتوان در شرایط دشواری، تهدید و دشمنی به اهداف خود که همان اقتصاد مقاومتی است دست یافت.

وی افزود:از مهمترین اهداف اقتصادی انقلاب اسلامی، استقلال اقتصادی، رفاه عمومی و پیشرفت است.

استاد دانشگاه امام صادق (ع) و قائم مقام انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی هدفش استقلال است، اما باید در بحث کالا‌های استراتژیک به خودکفایی برسیم.

 حجت الله عبدالملکی، به جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمنان با هر توطئه‌ای در تلاش اند تا ضمن کمرنگ کردن دستاورد‌های انقلاب اسلامی، همچنین با نقشه‌های شوم خود استقلال اقتصادی و خودکفایی را از کشورمان بگیرند.

وی گفت: باید دستاورد‌های انقلاب از جمله، توسعه بهداشت، سلامت، امید به زندگی، بهبود تغذیه، فناوری نانو، علوم فضایی و حوزه‌های پزشکی به مردم به ویژه نسل جوان معرفی شود.

استاد دانشگاه امام صادق (ع) و قائم مقام انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی گفت: بر اساس آمار بانک جهانی در سال ۵۶، ۴۶ درصد از مردم کشور فقیرمطلق بودند و این در حالی است این آمار در سال ۹۷ به صفر رسیده است و با اعطای مستمری کمیته امداد، بهزیستی و یارانه حتی کم درآمدترین مردم از هر نقاط کشور درآمد مالی ثابت دارند.

حجت الله عبدالملکی به هجمه‌های دشمنان علیه فرهنگ، ارزش‌های انقلاب و اقتصاد اشاره کرد و افزود: باید با اقتصاد مقاومتی، بصیرت، هوشیاری و پیروی از رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، این توطئه‌های ننگین را همچون گذشته از بین بریم.

کارگاه تخصصی " آموزش تربیت مدرس اقتصاد مقاومتی" به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شده است و قرار است به شرکت کنندگان پس از آزمون، گواهی دوره آموزشی ۶ ساعته اعطا شود.

 

انتهای پیام/م.ع

کارگاه تخصصی  آموزش تربیت مدرس اقتصاد مقاومتی امروز در رشت برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ رضوی دوست گفت: در هفته جهاد خدمات رسانی ۳۰ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، عمرانی، کشاورزی، پزشکی و دامپزشکی به گروه‌های هدف در این شهرستان خدمات ارایه می دهند.

او ادامه داد: از برنامه‌های این هفته افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده جهادگران برتر و اعزام طلایه داران اقتصاد مقاومتی و جهادگران به اجلاسیه استانیاست.

او افزود: در این هفته چند طرح محرومیت زدایی شامل طرح تعویض شبکه انتقال آب روستا‌های امامزاده بزم و قاضی آباد، ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی روستا‌های جعفریه و جعفرآباد علیا، ساخت کانال‌های آبیاری کشاورزی بتونی روستا‌های قلعه آباده و گودآسیاب مزایجان افتتاح خواهد شد.

از پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت به عنوان هفته جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • وعده‌های مسؤولان در عرصه‌های اقتصادی محقق شود
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری