Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه تصمیم گیری درست و در لحظه هنگام مواجهه با پدیده ها و بحران ها باید در خط مقدم امور باشد، گفت : اشراف اطلاعاتی و اتخاذ رویکردهای پیشدستانه رمز موفقیت است.

به گزارش رکنا، سردار ایوب سلیمانی در کارگاه آموزشی مدیریت بحران با رویکرد مهارت محوری ویژه فرماندهان انتظامی شهرستان های سراسر کشور با آرزوی سلامتی Health توأم با طول عمر برای مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) اظهار داشت: به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، شهدای اسلام، انقلاب، مدافعان حریم و حرم و نیز شهیدان عرصه نظم و امنیت درود می فرستیم؛ لازم می دانم از دست اندرکاران برگزاری این کارگاه آموزشی به ویژه معاونت تربیت و آموزش ناجا و دانشگاه علوم انتظامی امین تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تحولات اجتماعی، فرهنگی و...کشور، افزود: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دشمنان همواره در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی و انقلاب بودند ولی خوشبختانه با تدابیر داهیانه و حکیمانه فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی)، هوشیاری و هوشمندی مردم متدین و همیشه در صحنه ایران اسلامی و آمادگی نیروهای مسلح، توطئه های دشمنان کور و خنثی ماند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با توسل به حربه تحریم و فشار اقتصادی به مردم، در صدد برهم زدن نظم و امنیت کشورهستند، در حالی که باید بدانند مردم ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند و در شرایط حساس صف خود را از بدخواهان، فتنه گران و اغتشاشگران جدا می کنند.

این مقام عالی انتظامی با مروری بر حوادث Accidents دی ماه سال گذشته، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در جریان حوادث دی ماه سال گذشته توانست با هوشمندی و رویکرد خویشتندارانه، صحنه را مدیریت کند و این حرکت ناجا مورد تأیید و تکریم دوستداران نظام و انقلاب بود و نشان داد پلیس Police در مسیر اجرای مأموریت ها به بلوغ کامل رسیده است.

سردار سلیمانی تأکید کرد: با آمادگی در عمل بایستی فرصت برنامه ریزی و اجرای نقشه های شوم را از دشمن بگیریم.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه مدیریت در صحنه، یادآور شد: تصمیم گیری درست و در لحظه هنگام مواجهه با پدیده ها و بحران ها باید در خط مقدم امور باشد، از طرفی باید بدانیم اشراف اطلاعاتی و اتخاذ رویکردهای پیشدستانه نیز رمز موفقیت است.

جانشین فرمانده ناجا، آموزش و تداوم آن، بهره مندی و به اشتراک گذاری تجربیات، برگزاری دوره های کارگاهی و رزمایشی و ... را در کسب موفقیت های سازمانی موثر دانست و گفت:براساس نظرسنجی های صورت گرفته، امروز نیروی انتظامی در جایگاهی برتر از منظر کسب رضایت مردمی است که باید با حفظ این سرمایه مهم، در اندیشه ارتقاء آن باشیم و در شرایط مختلف هوشمندانه و هوشیارانه عمل کنیم.

سردار سلیمانی در خاتمه با بیان اینکه مردم به باورهای دینی اعتقاد راسخ دارند، گفت: ما، سبزپوشان نیروی انتظامی نیز برای صیانت و پاسداری از ارزش های نظام و انقلاب برای جانفشانی آماده ایم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

عمل شنیع مامور پلیس با پسری نوجوان در ماشین پلیس +عکس مدیر مجموعه ورزشی سپیده را بدبخت کرد / پای 5 زن دیگر در میان است هرچقدر به او التماس می کردم حریص تر می شد / او یک چیز را می خواست آن هم آبرویم بود ناگفته هایی از شرایط روحی راننده اتوبوس مرگ دانشجویان علوم تحقیقات هنگام حادثه + عکس مرد مشهدی در اقدامی جنون آمیز همسر، فرزند و مرد غریبه را به آتش کشید+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 9 هزار مشهدی در تله همسر پنهانی افتادند ! مرگ دلخراش نوزاد 6 ماهه در پژو 405 ! سرقت جواهرات الماس نشان از هتل لوکس لحظه مرگ دردناک یک رقصنده در مراسم عروسی + فیلم نیش یک پشه این دختر را از پا انداخت و خانه نشین کرد !+عکس اتفاقی عجیب اما باورکردنی / از جسد زن مرده صداهای عجیبی می آمد ! شرایط اضطراری 3 دانشجوی نجات یافته حادثه اتوبوس مرگ / عکس های یادگاری و گلایه خانواده مجرحان بلای شومی که بر سر 2 پستچی بی نوا در خرمشهر آمد 2 مرد جوان با دست و پای بسته در بیابان های گرمدره چه رازی با خود داشتند

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامتی Health اقتصادی حوادث Accidents پلیس Police موفقیت موفقیت اطلاعاتی پدیده ماه جانشین فرمانده ناجا عکس تحقیقات دختر تصادف اتوبوس دانشجویان فیلم تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد خودرو حادثه حادثه علوم تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس

در این مکتوبه که پس از تبعید رضا خان و در ابتدای سلطنت محمدرضا پهلوی نگارش شده است امام با مهیا دانستن شرایط برای قیام اسلامی از حق طلبان درخواست می‌کند که منافع شخصی را رها کنند و به فکر حرکت اصلاحی به منظور اعاده اسلام باشند.

یکی از نکات بسیار مهم این نامه امتزاج دقایق عارفانه و آیات قرآنی به منظور انعکاس وظیفه کنشگری عموم و خواص است. از آغاز که با استناد به آیه "قُلْ اِنَّما اَعِظُکُم بِواحِدَةٍ أنْ تَقُومُوا لله مَثنی وَ فُرادی" کلام پی گرفته می‌شود و با حکایت مبارزات پیامبران ادامه پیدا می‌کند و درنهایت با استناد به آیه " وَ مَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهاجِراً اِلَی الله ِ وَ‏‎ ‎‏رَسولِهِ ثُمَّ یُدرِکْهُ الْمَوتُ فَقَد وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَی الله" سخن پایان می‌پذیرد.

۳۰ سال پس از نگارش این متن توسط امام خمینی در تاریخ ۱۳۵۳/۱/۱۷ آیت‌الله سید علی خامنه‌ای نیز دست خطی را در این دفتر مرقوم می‌کنند که امروز برای نخستین بار توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر می‌شود.

آیت‌الله خامنه‌ای نیز در یادداشت خود با استناد به آیه " وَإِذْ أَخَذَ اللَّهُ مِیثَاقَ الَّذِینَ أُوتُوا الْکِتَابَ لَتُبَیِّنُنَّهُ لِلنَّاسِ وَلَا تَکْتُمُونَهُ فَنَبَذُوهُ وَرَاءَ ظُهُورِهِمْ وَاشْتَرَوْا بِهِ ثَمَنًا قَلِیلًا" از عدم کنشگری متولیان امور دینی و عموم امت اسلامی در قیام برای تحقق اسلام گله کرده و آمدن روزی را آرزو دارد که با کنار رفتن مکاتب مادی و سست پایه، اسلام به عنوان برنامه زندگی و بنیان اساسی نظام اجتماعی به کار گرفته شود.

متن کامل این نامه بدین شرح است:

 زیارت گنجینه گرانبهائی از کتاب و نوشته‌ی اسلامی که محصول کوششی ارجمند است بیننده را به یاد اقیانوس بیکران فرهنگ عمیق و غنی و عریق اسلام عزیز می‌افکند که در روزگار ترکتازی افکار و مکاتب و فرهنگ‌های سست و بی پایه‌ی بشری و در عهدی که پوشالی‌ترین بنیان‌های فکری را در فکر و دل جهانیان مرتبت‌ها و پایگاه‌هاست همچنان و همچنان در عزلتخانه‌ی کتاب‌ها و کتابخانه‌ها زندانی است و در محوطه ئی بسی دور از زندگی و عمل پیروان اسلامی، تبعیدی؛ و متولیان و منادیان و مدعیانش را چیزی که کمتر به خاطر است و بیشتر در نسیان، رسالت و مسئولیت و تعهد خطیری است که قرآن و اسلام بدوش آنان نهاده که: و اذ اخذ الذین اوتو الکتاب لتبیننه للناس و لا تکتمونه. به امید آن روز که امت عظیم اسلام، قرآن و اسلام را همچون برنامه‌ی زندگی و بنیان اساسی نظام اجتماعی به کار گیرند... به امید بیداری‌ها و درس گیری ها... به امید تجلی حماسه‌ی اسلام و تشیع در زادگاه و پرورشگاه اسلام و تشیع در روز دوشنبه ۱۲ ربیع الاول هزار سیصد و نود و چهار هجری قمری در حضرت مؤسس عالیقدر کتابخانه ادوم الله برکات وجوده الشریف نگاشته آمد

منبع: مرکز اسناد انقلاب اسلامی

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» | اقدام مجرمین بعد از ربودن یسنا
  • عضو ارشد حماس: آمریکا نتانیاهو را تحت فشار قرار دهد تا تصمیمی سیاسی بگیرد که منجر به توافق آتش بس شود/ رژیم صهیونیستی به دلایل سیاسی داخلی هنوز نتوانسته تصمیم لازم برای رسیدن به توافق را اتخاذ کند
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور