Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله علی عبداللهی از استادان حوزه علمیه اصفهان در این مراسم با اشاره به شخصیت برجسته این عالم ربانی، گفت: مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی در تمام صحنه ها و میدان های انقلاب به خوبی حضور داشت و به وظیفه خود عمل کرد.
وی به ویژگی های اخلاقی، دوران مبارزاتی و خدمات این یار دیرین نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این روحانی خستگی ناپذیر در طول عمر با برکت خود از هیچ کوششی در خدمت به مردم و کشور کوتاهی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله عبداللهی با اشاره به مقام علمی، فرهنگی و فقهی آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: ایشان تلاش های بسیاری را برای حفظ دین و ارزش های اسلامی انجام داد و کارنامه پر ثمری در این زمینه از خود به یادگار گذاشت.
این استاد حوزه علمیه اصفهان، افزود: آیت الله هاشمی شاهرودی در صحنه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اقدام های موثری انجام داد.
وی خاطر نشان کرد: این عالم ربانی، نقش مهمی در تحقق اهداف و آرمان های والای انقلاب و نظام اسلامی داشت و همواره در کنار امام (ره) و مقام معظم رهبری رسالت خود را انجام داد.
وی از آیت الله هاشمی شاهرودی به عنوان یکی از چهره‌ های ممتاز جهان اسلام نامبرد و افزود: نمی ‌توان از اقدام ها و نقش این عالم بزرگ در انقلاب اسلامی و تبیین آرمان ‌های انقلاب چشم پوشی کرد.
استاد حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه آیت الله هاشمی شاهرودی انسانی درد آشنا بود و به خوبی با مشکلات جامعه، آشنایی داشت، گفت: این عالم ربانی با مشکلات جامعه آشنایی کامل داشت و با تمام توان برای برطرف شدن این مشکلات تلاش و کوشش کرد.
آیت الله هاشمی شاهرودی پس از تحمل یک دوره بیماری ساعت 22 دوشنبه هفته گذشته در سن 70 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
7150 / 6022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آرمان های انقلاب اصفهان امام ره و مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی حوزه علمیه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مسئول برگزاری این همایش با بیان اینکه اصفهان پایتخت فرهنگ پهلوانی کشور در این همایش بزرگ میزبان هزار و ۲۰۰ نفر ورزشکار باستانی کار بود، گفت: در این همایش شرکت‌کنندگان به اجرای ورزش زورخانه‌ای و آئین پهلوانی پرداختند.
محسن رویگری با بیان اینکه این همایش بزرگ ملی -مذهبی -ورزشی در بزرگ‌ترین میدان تاریخی ایران برای مردم اصفهان به نمایش گذاشته شد، افزود: هدف از برگزاری چنین رویداد‌های بزرگ فرهنگی در فضا‌های عمومی شهر توسعه فرهنگ و منش‌های پهلوانی است.
وی گفت: یکی از وظایف دبیرخانه اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ پهلوانی یادآوری منش‌ها و خصائل پهلوانی همچون گذشت، جوانمردی، دینداری، اخلاق‌مداری، شجاعت، تواضع و فروتنی، حسن خلق، حرمت پیران، ایثار و بخشش است.
مسئول برگزاری این همایش در ادامه گفت: همگی این صفات در آئین کهن پهلوانی نهفته است و وظیفه خود می‌دانیم در توسعه این منش‌ها در بین فرهنگ عامه و فرهنگ شهروندی از تمام ظرفیت‌های مدیریت شهری استفاده کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • آیین بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه اصفهان برگزار شد
  • آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود