Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: واژگونی یک سمند به دلیل برخورد با پراید در مسیر «زابل- هیرمند» منجر به مجروح شدن ۳ دانش آموز شد.

به گزارش رکنا، علی مرادی اظهار داشت: این خودرو سرویس مدرسه نبوده بلکه خودروی یکی از دانش آموزان است که از آن برای رسیدن به مدرسه استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه Incident ۲ دانش آموز دبیرستان «شهید میرحسینی» دوره متوسطه اول شهرستان «هیرمند» بعد از انتقال به بیمارستان امیرالمومنین (ع) زابل به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

وی ادامه داد: «سعید دهمرده» دانش آموز پایه هشتم این دبیرستان نیز با توجه به شدت جراحت وارده برای ادامه درمان در بیمارستان بستری و تحت مداوا قرار گرفت.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مدرسه این دانش آموزان در فاصله ۳۰ کیلومتری از محل زندگی شان در یکی از روستاهای شهرستان هیرمند قرار داشت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

عمل شنیع مامور پلیس با پسری نوجوان در ماشین پلیس +عکس 9 هزار مشهدی در تله همسر پنهانی افتادند ! مدیر مجموعه ورزشی سپیده را بدبخت کرد / پای 5 زن دیگر در میان است هرچقدر به او التماس می کردم حریص تر می شد / او یک چیز را می خواست آن هم آبرویم بود ناگفته هایی از شرایط روحی راننده اتوبوس مرگ دانشجویان علوم تحقیقات هنگام حادثه + عکس دختر 11 ساله مشهدی بهزیستی را دوست دارد / او از جای سیگارهای پدر روی بدنش خسته شده مرد مشهدی در اقدامی جنون آمیز همسر، فرزند و مرد غریبه را به آتش کشید+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جدول گرانی مواد غذایی / رکورددارها در گرانی کدامند؟! مرگ 7 نفر در برج مسکونی / 2 قربانی زنده زنده جزغاله شدند+ عکس نیش یک پشه این دختر را از پا انداخت و خانه نشین کرد !+عکس جسد خانم دکتر تهرانی پس از قتل سوزانده شد/ مرد پرشیا سوار کیست؟ !+عکس اتفاقی عجیب اما باورکردنی / از جسد زن مرده صداهای عجیبی می آمد ! سرقت جواهرات الماس نشان از هتل لوکس بلای شومی که بر سر 2 پستچی بی نوا در خرمشهر آمد

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident اخبار حوادث آموزش و پرورش دانش آموز روابط عمومی سیستان و بلوچستان خونین عکس تحقیقات دختر تصادف اتوبوس دانشجویان تصادف اتوبوس دانشگاه آزاد فیلم تهران خودرو حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محمدسامان بیرانوند، ۱۵ ساله دانش‌آموز هنرستان تربیت‌بدنی بروجرد به انتخاب داوران به عنوان قهرمان فردای ایران دست یافت و دیپلم افتخار خود را با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان و پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما دریافت کرد.

محمدسامان بیرانوند امسال علاوه بر کسب یک نشان طلا و یک نقره در مسابقات تراپ اهداف پروازی آسیا در کویت، موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است