Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع یمنی از حمله موشکی تلافی‌جویانه ارتش و کمیته‌های مردمی به مواضع و تجمعات نظامیان و مزدوران ارتش عربستان در نجران خبر دادند.

به گزارش مشرق، شبکه خبری المسیره از درهم کوبیده شدن مواضع نظامیان سعودی و مزدورانشان با دو موشک زلزال ۱ و گلوله‌های توپ در منطقه نجران خبر داد.

یک منبع نظامی یمنی در این باره گفت یگان موشکی و توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی امروز شنبه مواضع و تجمعات نظامیان و مزدوران سعودی در جبهه نجران را در هم کوبید که طی آن خسارت‌ها و تلفاتی به آنها وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

فریاد حمایت کاربران توئیتر از مردم مظلوم یمن +تصاویر توییت قالیباف درباره وضعیت امروز یمن

این منبع افزود یگان موشکی، دو موشک زلزال ۱ به تجمعات نظامیان سعودی و مزدورانشان در مناطق هم‌مرز در جبهه نجران شلیک کرده است.

به‌گفته این منبع، یگان توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هم تجمعات نظامیان سعودی و مزدوران آنها را در حصن الحماد و صحراء البقع درهم کوبید.

روز جمعه نیز یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند موشک زالزال ۱ تولید داخل را به‌سمت مواضع نظامیان سعودی در مجتمع عاکفه شلیک کرد.

اعلام توافق طرف‌های یمنی درباره بازگشایی گذرگاه‌های انسانی

از سوی دیگر بر اساس گزارش شبکه الجزیره، سازمان ملل متحد اعلام کرد طرف‌های یمنی درباره گشودن گذرگاه‌های انسانی بسته در یمن به توافق دست یافتند.

جاده الحدیده به صنعاء اولین جاده بسته‌ای است که قرار است بازگشایی شود و جاده‌های دیگر هم در مراحل بعدی باز خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 موشک زلزال ۱ نجران یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی وضعیت جنگ در نوار غزه را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: هرگونه گسترش عملیات نظامی در غزه پیامدهای وخیمی را در پی خواهد داشت.

بن فرحان در ادامه ضمن اشاره به راه حلی که عربستان از آن در مورد مساله فلسطین حمایت می‌کند بیان کرد: راه حل دو دولتی تنها راه حلی است که عدم بازگشت به وضعیت کنونی پس از چند سال را تضمین می‌کند.

همچنین وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: ما روی توسعه اقتصادی در منطقه و دوری از اختلافات برای رویارویی با چالش‌ها تمرکز داریم.

کد خبر 6091345

دیگر خبرها

  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی