Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان اردبیل گفت: آیت‌الله هاشمی شاهرودی(ره) همیشه در مقاطع سخت و حساس کشور پشتیبان انقلاب و یار وفادار مقام معظم رهبری در همه شرایط سخت بود. ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام بیدار ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی شاهرودی در مسجد سرچشمه اردبیل اظهار داشت: مقام فقه و علم در دین اسلام بسیار بالا است و فضیلتی که دین اسلام برای علما و روحانیت قائل شده است بسیار مکرر در آیات قرآن کریم تکرار شده و این نشان از قدرت فکر و علم در نزد خدا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور آیت‌الله شاهرودی در جمع رزمندگان دفاع مقدس +عکس‌وفیلممراسم ترحیم آیت‌الله شاهرودی در مسجد ارگ تهران برگزار شدمراسم بزرگداشت آیت‌الله شاهرودی در دامغان برگزار می‌شود

وی افزود: عالم و فقیه مانند دژ نفوذ ناپذیری است که با علم و بصیرت خود و بینشی که دارد از تعدی و نفوذ دشمن در جامعه اسلامی جلوگیری کرده و نمی‌گذارد جامعه از مسیر خود منحرف شود.

بیدار تصریح کرد: وقتی شبهه و بدعتی در  دین رخ دهد علما و فقها با روشنگری و علمی که کسب کرده‌اند نمی‌گذارند این شبهات سبب شود جامعه اسلامی از آرمان‌های خود دور شود.

وی افزود:  فقها و عالمان به واسطه فضیلت‌های خود نزد خداوند از مرتبه شفاعت برخوردار هستند.

وی آیت‌الله شاهرودی را فردی با فضیلت دانست و افزود: ما قدردان علما و عالمانی هستیم که با دانش و علم خود قدم‌های اساسی در راستای اعتلای انقلاب اسلامی برداشته‌اند.

وی گفت: آیت‌الله شاهرودی نمونه بارز انسان وفادار رهبری است که در تمام مراحل انقلاب و سختی‌ها از پس امتحانات برآمده وسربلند راهی سرمنزل ابدی خود شد.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان اردبیل گفت: سه برادر بزرگ وی زندانی شده و خودش نیز بارها مورد شکنجه و آزار قرار گرفته ولی این شکنجه‌ها هم نتوانسته این مرد روحانی را از آرمان‌هایش دور کند.

بیدار تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی شاهرودی فردی کارگزار  و ارزشمندی بود که با نبوغ خودش گام اساسی در حوزه‌های فعالیت خود در قوه قضائیه داشت و احیای دوباره دادسراها نیز مدیون این مردم بزرگ است.

وی افزود: وی از استعداد بالایی برخوردار بود که توانست با نبوغ و استعدادی که برگرفته از اساتید بزرگی چون سیدمحمد باقر صدر بود در دل مردم یادش ابدی بماند.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ جمعی از دانش آموزان و معلمان مدارس اردبیل از امروز به پویش هشتک معلمِ من پیوستند، و با ارسال ویدئو‌های خود به شماره ۰۹۱۰۸۹۳۸۷۱۱ ِ اخبار استان، هفته معلم را گرامی داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند