Web Analytics Made Easy - Statcounter

همانگونه که شما هم با اندکی جستجو در مورد رزرو آنلاین هتل در ایران درمی یابید ، تعداد زیادی سامانه های رزرو آنلاین هتل در ایران فعالیت می نمایند که بسیاری از آنها در حقیقت شرکت های اینترنتی فروش بلیط و یا حتی تاکسیرانی هستند که در کنار کار خود اقدام به ایجاد سامانه رزرو هتل نموده اند.

و اما چرا کماکان اغلب مسافران برای رزرو آنلاین هتل ، از شبکه رزرواسیون اینترنتی هتلهای ایران  یا همان هتل یار استفاده می نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول : پایین ترین قیمت تضمین شده است ، در سایت هتل یار به مشتریان تعهد داده شده که پایین تر از قیمتهای ارائه شده را در سایتها یا آژانسهای دیگر پیدا نخواهند کرد ، و در صورت بروز چنین چیزی ، هتل یار به مشتریان جریمه پرداخت خواهد کرد.

دوم : اعتبار 15 ساله همکاری هتل یار با هتلهای ایران ، بسیاری از هتلهای ایران ترجیح می دهند بدلایل مختلف حرفه ای و آسایش مسافرین ، رزرو آنلاین تنها از طریق هتل یار انجام گردد و امکانات و شرایط ویژه ای را برای مسافرین هتل یار در نظر می گیرند.

سوم : نظرسنجی ، پایش و حذف هتلهای بی کیفیت ، از حدود 2000 هتل کوچک و بزرگ در سرتاسر ایران ، هتل یار طی 15 سال فعالیت اقدام به نظرسنجی از مسافرین و حذف هتل های بی کیفیت نموده است ، و تنها 700 هتل برتر از میان هتلهای ایران شایسته خدمت به مسافران هتل یار تشخیص داده شده اند. موضوع پایش هتلها کماکان در حال انجام بوده و هتلهای خوب دائما به لیست اضافه و هتل های بی کیفیت از لیست حذف می گردند ، لذا چنانچه حتی قصد رزرو هتل از طریق اینترنت را ندارید بهتر است قبل از سفر نگاهی به نظر مسافرین قبلی هتل های شهر مقصد خود بیاندازید.

چهارم: امکان رزرو آنلاین ، کنسل و تغییرات آنلاین ، یک سایت اینترنتی فقط یک رزرو کننده ساده  نیست بلکه علاوه بر اینکه می بایست امکان رزرو را بصورت آنلاین و 24 ساعته در اختیار مشترکین خود قرار دهد ، باید امکان کنسل کردن و تغییر در رزرو را نیز به همان صورت 24 ساعته و آنلاین در اختیار مسافر بگذارد ، چه بسا رزروهایی که نیاز به تغییر و کنسل دارند ولی مشتری مجبور به صبر کردن تا صبح روز کاری را دارد و علاوه بر اینکه در این زمان ممکن است در راه و سفر بوده و امکان ارتباطی نداشته باشد، از زمان عدم جریمه ها هم گذشته باشد و رزروی که می توانست در صورت کنسل یا تغییر آنلاین بدون جریمه انجام گیرد ، به آن جریمه تعلق گیرد و مشتری تنها مسئول پرداخت این جریمه است در ضمن اینکه مشتری باید  به وضعیت پرداختها ، رزروهای قبلی، اعلام نظر پیشنهاد و انتقاد در رابطه با هتلهایی که در آنها اقامت داشته، دسترسی داشته باشد.

هم اکنون تنها سامانه ای که کلیه فعالیت های مرتبط با رزرو ، کنسل و تغییر را در آن می توان بصورت آنلاین و 24 ساعته انجام داد سامانه هتل یار می باشد. 

پنجم:  جمع آوری امتیاز توسط مشتریان و رزرو آنلاین رایگان ، مشترکین هتل یار می توانند برای خود و دوستان و اطرافیان هتل رزرو کرده و با هرچند رزرو یک رزرو آنلاین رایگان دریافت نمایند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: رزرو هتل رزرو آنلاین هتل ارزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند

ایسنا/لرستان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: املاک مازادی که دستگاه‌ها دارند باید شناسایی و به امور اقتصاد و دارایی معرفی شوند.

علی محمدی درباره آخرین وضعیت مولدسازی در لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: املاک مازادی که دستگاه‌ها دارند باید شناسایی و به امور اقتصاد و دارایی معرفی شوند.

وی با بیان اینکه فرآیند مولدسازی امسال با سال‌های قبل تفاوت دارد، بیان کرد: امسال از طریق سامانه مدد دستگاه‌ها باید اموال مازاد خود را معرفی کنند، اگر ارزش این اموال کمتر از ۲۰۰ میلیارد تومان باشد، کل فرآیند آن در استان انجام می‌شود و صرفاً برای گرفتن مجوز هیأت مولدسازی به مرکز ارسال می‌شود. اگر بیشتر از ۲۰۰ میلیارد تومان باشد بعد از شناسایی و تصویب در استان، برای ادامه فرآیند از جمله ارزش‌افزایی و کارشناسی از طریق سامانه مدد به سازمان خصوصی‌سازی ارسال می‌شود.

او ادامه داد: آخرین پیگیری‌ها توسط کارگروه مولدسازی استان انجام شده و از طریق مولدسازی بنا داریم بخشی از اموال غیرمنقول دستگاه‌هایی را که از طریق سامانه مدد معرفی شده‌اند، در قالب فروش، تهاتر یا سایر روش‌های مولدسازی تعیین تکلیف کنیم.

وی گفت: یک ملک آموزش و پرورش در دستور کار کارگروه مولدسازی استان قرار گرفته است که منابع آنها صرف تکمیل پروژه‌ها و طرح‌های آموزش و پرورش خواهد شد.

مدیرکل  اقتصاد و دارایی لرستان بیان کرد: تنها استانی بودیم که تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲ سامانه مدد را بصورت کامل راه‌اندازی کردیم.  

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۳ خروجی زحمات سال ۱۴۰۲ را خواهیم دید و در همراهی و تعامل دستگاه‌ها موضوع به‌صورت خود اظهاری است و نمی‌توانیم دستگاه را مجبور به این کنیم که املاک مازاد خود را به ما معرفی کند، اظهار کرد: امیدواریم در سال جدید بتوانیم دستگاه‌ها را متقاعد کنیم پای کار بیایند و در موضوع مولدسازی، املاک مازاد خود را برای تکمیل پروژه‌هایی که منافع مردم را دربر دارند به کار گیرند.

او افزود: وزارت اقتصاد و دارایی املاک خود را برای طرح‌هایی که منافع آن برای مردم است در نظر گرفته تا در قالب مولدسازی این پروژه‌ها تکمیل شوند، اموالی که وزارت اقتصاد دارایی دارد شامل ملک خیابان آزادی و کوی جهادگران در خرم‌آباد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند