Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیشب در آیین بهره برداری بزرگترین اورژانس جنوب کشور در دهدشتبهره برداری از این طرح گفت:هدیه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در این سفر، افزایش تعداد ۴۰۰ تخت بیمارستانی به تخت‌های موجود استان بود.
دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی افزود: تعداد تخت‌های موجود در شهرستان کهگیلویه، جوابگوی نیاز بیماران مراجعه کننده نیست و تلاش میکنیم تا روند ساخت بیمارستان شهرستان‌های چرام، لنده و بهمئی با سرعت بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:اورژانس دهدشت با زیربنای ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع و اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است.
قاضی زاده هاشمی ادامه داد:ظرفیت ۷۰ تخت بیمارستانی، اتاق عمل مجزا و بخش‌های مختلف موردنیاز مردم از جمله ویژگی‌های این اورژانس است که در شرایط بحران ظرفیت آن تا ۱۱۰ تخت قابل افزایش است.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به مشکلات مردم شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود در حوزه بهداشت و درمان گفت:کمبود امکانات درمانی و فضا‌های فیزیکی در حوزه بهداشت و درمان مهمترین مشکلات مردم این حوزه است که از وزیر بهداشت انتظار میرود برای حل این مشکلات بیش از پیش تلاش کند.
عدل هاشمی پور افزود: شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده بیش از ۲۳۰ هزار نفر جمعیت دارند و مراجعات بیماران این شهرستان‌ها به بیمارستان امام خمینی دهدشت است که جوابگوی مراجعات مردم نیست.
وی گفت: بیمارستان شهرستان‌های چرام، لنده و بهمئی با روند بسیار کندی در حال ساخت هستند که توسعه و تکمیل آن‌ها نیازمند توجه و تزریق اعتبار به این طرح‌ها است.
هاشمی پور همچنین به پراکندگی جغرافیایی شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود اشاره و اضافه کرد: اختصاص اورژانس هوایی به این شهرستان‌ها بسیار ضروری است چرا که در گذشته تعداد زیادی از بیماران در مسیر بیمارستان جان خود را از دست دادند.
وی ادامه داد: برای ایجاد باند اضطراری ۴۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که در حال خرید زمین مورد نیاز این باند هستیم و ادامه کار هم نیازمند تلاش و توجه وزارت بهداشت است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت معلم تربیت انسان در طراز مقام توحیدی است

فرماندار شهرستان لنده گفت: معلمان باید در راستای ترویج گفتمان توحیدی یک انسان در طراز مقام توحیدی تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جلال دانش، امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در آئین گرامیداشت مقام معلم در شهرستان لنده، اظهار کرد: کسب مقام دوم استان توسط اداره آموزش‌وپرورش شهرستان لنده در بین ۱۳ منطقه استان نشان از تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر مجموعه بزرگ آموزش‌وپرورش دارد و باعث افتخار است.

وی با اشاره به جمله تاریخی امام خمینی (ره) که فرمودند؛ «معلمی شغل انبیا است»، افزود: این فرمایش امام (ره) نشان از نقش توحیدی معلمین در تربیت و پرورش ذهن‌ها و اندیشه‌های فرزندان ما در جامعه دارد.

فرماندار شهرستان لنده گفت: تمام انبیای الهی آمدند تا اعلام کنند که خدا یگانه است، لذا این خداوند است که بر انس و جن تسلط دارد و هیچ برگی بدون اذن و اراده الهی زمین نمی‌افتد و معلمین نیز باید در راستای ترویج گفتمان توحیدی، یک انسان در طراز مقام توحیدی تربیت کنند.

وی تصریح کرد: ایجاد امید در دل انسان‌ها به‌واسطه مکارم اخلاقی و نماز و گفتمان دین و اندیشه‌های دینی از مهم‌ترین توصیه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است.

دانش خاطرنشان کرد: باید دانش‌آموز ایرانی را سرشار از امید کنیم و لازمه آن تلاش و کوشش معلمین مؤمن و انقلابی است که این رسالت بزرگ را بر دوش دارد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت یک معلم ساختن، تربیت و پرورش استعدادهای است که برای آینده جامعه مثمر ثمر باشد، افزود: یک معلم ریاضی داشتیم که روزانه بیش از ۱۰ دقیقه ابتدایی کلاس را به تفسیر نهج‌البلاغه می‌پرداخت که علاوه بر آموزش ریاضی نسبت به پرورش انسان‌ها و ذهن ما دانش‌آموزان را برای مسائل دینی آماده می‌کرد.

فرماندار شهرستان لنده گفت: اجلاسیه شهدای شهرستان لنده یک کار فرهنگی و تأثیرگذار معنوی در راستای گرامیداشت مقام شهدا در روز سوم خرداد در ورزشگاه شهید دستغیب لنده با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد که امیدواریم همه مردم با حضور خود شاهد برگزاری یک حماسه بزرگ در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

کد خبر 751217

دیگر خبرها

  • رسالت معلم تربیت انسان در طراز مقام توحیدی است
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • بیشترین بارش در دوگنبدان/یاسوج ۵۷.۸ میلی متر باران بارید
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین